Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Hej alle CP.
Håber I har haft en rigtig dejlig jul og vil ønske jer alle et rigtig godt NytårHåber på mange flere oplevelser sammen i 2022
Håber nogle vil med på en Nytårstur i morgen ca 50 km i roligt tempo. Meld ind inden kl 9.00, da jeg ellers ikke kommer til planken.
Håber vi ses. Kh AG
Også rigtig godt nytår herfra og tak for mange gode timer sammen i 2021. Ser frem til mange gode timer på cyklen i 2022
Jeg vil gerne med idag - har ikke været udenfor på cyklen i meget lang tid så rolig tempo og masser af frisk luft er helt perfekt kh Pernille
We did it Selvom det både var vådt, mørkt og tåget havde vi en rigtig fin tur. Det blev til 48 km i roligt tempo , ( men for mit vedkommende 70% i zone 3men det siger nok mest om formen lige ptTuren gik over Verninge og Nr Broby , så velkendt terræn. Tak for rigtig godt selskab, Pernille.
KH AG