AlpX 2022

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Henrik Elmgreen
Indlæg: 54
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:26

AlpX 2022

Indlæg af Henrik Elmgreen »

Halløj i MTB-gruppen.

Min wingman Jonas Borby og jeg er endnu engang ved planlægge en MTB-tur til Alperne.
Det bliver så vores 7. tur, hvis ikke noget eller nogen sætter en stopper for os.
Måske Mette vælger at aflive alle MTB'ere, fordi vi spreder god stemning 😋

*

Vi vil igen gerne give vores rare MTB-venner fra LPdC muligheden for at komme med os på tur og få en kæmpe oplevelse.

Denne gang går rejsen gennem Schweitz fra Appelzell til Lago Maggiore, hvor vi bl.a. skal over San Bernadinopasset..

Turan er forholdsvis kort med ca 300 km og med ca 6200 HM // Kondition "mellem" og teknisk formåen "mellem".
Der er med andre ord ikke noget, som ikke kan køres.... se på mig .. jeg kan 🙄

Men det er "NOT ABOUT THE MILES ... ITS ALL ABOUT THE SMILES"

Afgang fra Appelzell er 28. august 2022 og slutter 3. september ved den smukke sø.

Der er en masse praktiske ting, som jeg nok skal redegøre for ved behov, men lige i nuet gælder det bare om, at vi får sat os på nogle pladser til turen. Det er en populær tur, og der er kun en afgang i efteråret.

Prisen til rejsebureauet er EUR 1.335,00 pr person ved dobbeltværelse (tillæg EUR 190,00 for enkeltværelse... og der er få)

Prisen inkluderer dygtig og erfaren guide alle dage, hotelovernatninger (normalt 3-4 stjerner) med halvpension, baggagetransport fra hotel til hotel, returtransport til udgangspunktet i bus og cykler i trailer (og det virker bare).

Man skal lægge følgende oveni: Turen i bil frem og tilbage til Appenzell, frokost hver dag og drikkevarer.

Jeg har foreløbigt fået positive tilbagemeldinger fra Palle Enøe og Per Antoni, men er der andre, som har interesse.

Jeg står naturligvis til rådighed til at besvare alle spørgsmål så god som jeg kan.

Hilsen Det Gamle Muldyr
The World Is My Oyster🤙🏼
Besvar