RR 3.6
-
RR 3.6
Som tidligere annonceret så skal vi have trænet lidt spurt.
Det gør vi ved hjælp nogle byskilte som pludselig er synlige i det fjerne. Når så turlederen har givet frit ja så skal man hurtigst muligt forbi skiltet. Det kræver at man prøver det nogle gange så man skal prøve det på op til flere skilte
Vil du væreskiltekonge så mød op til træning i morgen.
Rute kommer senere.
Det gør vi ved hjælp nogle byskilte som pludselig er synlige i det fjerne. Når så turlederen har givet frit ja så skal man hurtigst muligt forbi skiltet. Det kræver at man prøver det nogle gange så man skal prøve det på op til flere skilte
Vil du væreskiltekonge så mød op til træning i morgen.
Rute kommer senere.
Jesper Andersen
Re: RR 3.6
Det lyder sjovt, men skal træne børn i morgen. God tur.
-
Klinikken afholder det 2-årlige genopfriskningskursus af hjertelungerednings-procedurer i morgen eftermiddag... så det er tvivlsomt om jeg når Planken til kl. 18 

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

Think outside, no box required

-
Kommer. 
Ved ikke om jeg når det til 18.00 men ellers kører jeg ud på ruten og møder jer.
Ved ikke om jeg når det til 18.00 men ellers kører jeg ud på ruten og møder jer.
-
Her er dagens rute:
https://www.strava.com/routes/2835440572759524802
Der skal køres skilte på Dømmestruprunden. Der står mange skilte på runden
https://www.strava.com/routes/2835440572759524802
Der skal køres skilte på Dømmestruprunden. Der står mange skilte på runden

Jesper Andersen
-
Beklager meget men er blevet halvsløj her til eftermiddag, så bliver nødt til at melde fra til den intensive træning
I kan jo bruge ruten og meningen var at køre en opvarmningsrunde på Dømmestrup og derefter køre alle skiltene på endnu en omgang. Ikke for langt ude fra. Kort og totalt intensivt
God fornøjelse.

I kan jo bruge ruten og meningen var at køre en opvarmningsrunde på Dømmestrup og derefter køre alle skiltene på endnu en omgang. Ikke for langt ude fra. Kort og totalt intensivt

God fornøjelse.
Jesper Andersen
-
Kan se jeg ikke når det i dag pga job. Men ruller en solo tur senere.
Go tur til jer

Ses tirsdag igen

Go tur til jer
Ses tirsdag igen