Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Hej CP
Jeg laver en turbutur på ca 60 km. Ved ikke endnu hvorhen, men tænker vi skal ned over Bjerget
Nu må vi se, hvor mange vi bliver - om vi skal dele i 2 grupper, ellers kører vi i samlet flok
Jeg satser på at komme
Samtidig vil jeg gerne her sige tak for de dejlige lækkerier, jeg modtog i gårDem vil jeg glæde mig tilSes i morgenKh Lene Blaabjerg
Det gik over stok og sten i flyvende fart over Bjerget til Allerup, Nr.Broby, Ståby, Ølsted osv.... Flere steder med skiltespurt og bakkespurt - 60 km, super sjovt og hårdt
Jeg er i tvivl om jeg kan komme næste torsdag, så ville være dejligt hvis en frisk CP vil lave en tur
Rigtig god Pinse og husk generalforsamlingen på Fangel kro fredag d 28/5
Janne og jeg havde også en rigtig god tur. Vi kæmpede os gennem modvinden ad Dyred Banker, Tommerup, Frøbjerg, I Krengerup vendte det og vi fik lidt medvind. 53 km blev det til. Tak til Janne for en god aften.