Hold MOTIVATIONEN oppe

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af RonnySonne »

Hej Alle

Nogen husker måske - 1000 km før Italien i 2020...
Vi startede 1 marts i 2020, med at trille man-torsdag aften, for at nå 1000 km inden Italien skulle besøges.
Måske vi skulle motiverer hinanden igen i år til samme opgave, bare denne gang i små bobler eller alene kørsel.
Om vi kommer til Italien eller får åbnet sæsonstart med manér, ser det ikke ud til lige nu.
Derfor kunne vi godt alle lave et Pedaleur SEGMENT
Træning har aldrig ødelagt noget...

Her kommer så opgaven i all sin enkelthed :
Segmentet starter 1 marts 2021
Hver søndag melder man ind, med denne uges kørte km, og antal kørte km i alt i (parantes)
Det gælder selvfølgelig kun kørte km i den fri natur.

Hvis mange ser det som en godt udfordring, er jeg sikker på at bestyrelsen, er med på at byde ind med lidt gulerødder for at holde motivationen oppe.

Hvem er klar, vi fortsætter i denne streng..... til og med 11 april 2021..

Ronny
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Michael Kjærskov »

Det bliver en ☀️-KLAR-melding herfra (jeg trænger sgu snart til at komme op fra kælderen og få lidt vind og forårsfornemmelser på snuden).

Motivationen til 2021 sæsonen er i top 😀, og vægten ligeså :oops: , og formen tænker jeg kun bliver bedre hen ad vejen... 💪🏻

Enig med dig i at Italiensturen i uge 16 og sæsonåbnings Cocio'en har lidt sløje udsigter lige pt. Ronny... men visheden om at mine klubkammerater står spændte som fjedre for at "komme ud at lege" med mig, at Cocio'en nok skal blive knappet op og nydt i hygsomt fællesskab, og at Italien sandsynligvis bliver liggende, hvor Italien altid har ligget, bringer mit indre smil frem :D :D :D

Tænker dog at det bliver til et par solo-ture til at starte med, da det er flere måneder siden at jeg har kørt i gruppe :shock:... og dog ved nærmere eftertanke kunne den manglende gruppekørsel jo også være en kærkommen mulighed til at invitere konen ud :lol:

Første afrapportering kommer til at ske søndag 7. marts 8-)

God tur(e) til alle, og vi ses 🚴🏻‍♂️💨
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Jesper Andersen »

Hvis man er på Strava kan man melde sig på lpdc grupppen og så kan man se det du efterlyser.
Jesper Andersen
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg er med på Ronnys ide.
Og jeg vil da mene, at klubben gerne vil være med til at motivere til aktivitet på både cyklen og på Forum.
Vi vender den lige i bestyrelsen og melder noget ud.

Til info er mine data fra sidste år i samme periode (1/3-11/4): 1.071 km / 46 timer.
Det må kunne gøres bedre i år, nu da foråret allerede har indfundet sig.

Og hvem ved, det kan jo være Mette melder ud at forsamlingsforbuddet ændres op til 50 til udendørs aktiviteter igen. :D
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jeg er på. Jeg har fået givet den en over nakken her i weekenden, men ellers har det været på det helt jævne - først med corona og så kom det hårde vintervejr. Min VO2 max er lige nu 6 lavere end den var i sommers...

Jeg har faktisk planer om at prøve at arrangere noget træning med andre mennesker iht. det Bo skriver i en anden streng. Det kommer i en anden post.

Sidste år fik jeg kørt 1.302 km i perioden.
Rolf Mikkelsen

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Rolf Mikkelsen »

Mine tal fra samme periode sidste år.
1497km med et snit på 30+

I år har jeg kørt 105 km indtil nu med et snit på 27,5.

Så der er i den grad brug for motivation.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg tyvstarter lige lidt; håber det går.
Jeg kører "restitutionsuge" i denne uge og tog så en kort tur i dag med et 5 min. "All Out" interval.
(Watt gennemsnit over de 5 min. svarer ca. til VO2Max)
Pyha 5 minutter kan vare længe!
Og selvom jeg ikke har trænet noget særligt VO2Max træning det seneste lange stykke tid endte den på 293 Watt.
Sidst jeg testede var i juni 2020 og da lå den på 300 W.
Søndag står den så på 20 min. FTP-test, så må vi se hvordan det går.

Vi ses snart derude igen, og jeg mødte i øvrigt Knud på vej ud, da jeg var på vej hjem.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af RonnySonne »

Så er det lige om snart vi skal igang med den fælles 6 ugers MOTIVATION.
Om du har tyvstartet eller ej, betyder intet. Det gør kun de kommende 6 uger nemmere i sadlen.
Målet er +1000 km, men vil benene ikke - er det klart MOTIVATIONEN til de antal km, netop du har nået, der er afgørende.

Vel mødt til dette MOTIVATIONS segment.
Start 1 marts 2021..


Ronny
Casper Bjerring
Indlæg: 167
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Casper Bjerring »

Jeg skal også være med men det bliver virtuelle km. Selvom hr. Sonne siger det skal være i den virkelige verden. Men det tillader tiden ikke til desværre.
I øvrigt kan jeg i disse tider anbefale Zwift. Jeg har holdt mine værdier fra i sommers, faktisk forbedret ftp og Vo2max en smule men tabt noget på sprinter (men det har jeg heller ikke trænet)

Nu skal der trampes :twisted:
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Hold MOTIVATIONEN oppe

Indlæg af Michael Kjærskov »

Det blev desværre kun til 6 timer og 3 minutter i sadlen i denne uge :(

I alt 164,5 km., så der skal hentes lidt ind på kilometerregnskabet i uge 10 for at nå de +1000 km inden den 11. april 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar