Gårsdagens indskærpelser i forsamlingsforbudet, samt øvrige restriktioner undgår ikke at påvirke opstarten af LPdC’s styrketræningshold

Forsamlingsforbudet på max. 10 personer gør, at der max. kan deltage 9 personer på hvert hold. Ligesom der foreløbig frem til 2. januar er krav om at der skal trænes med mundbind.
Anbefalingerne om maksimalt at have kontakt til 10 personer kommer IKKE til at påvirke holdene, da disse anbefalinger IKKE er møntet på ens kontakter i husstanden, på arbejdet, fritidsaktiviteter eller skole.
For Charmepigeholdet om torsdagen har de nye retningslinier ikke den store betydning, da der her er 9 tilmeldte på holdet.
MEN.. for herrenes hold om onsdagen betyder det at de begge skal reduceres fra de nuværende 12 deltagere til 9. Dette har jeg valgt at gøre på den mest “retfærdige” måde, nemlig efter først til mølle princippet, således at det er de 18 første tilmeldte, der tilbydes en plads.
Dette efterlader desværre 6 medlemmer i venteposition… Øv
Jeg vil meget gerne fortsat tilbyde jer 6 medlemmer muligheden for at komme til screeningen - som jo allerede er aftalt - så I ved hvad vinterens styrke- og evt. smidighedstræning skal have fokus på. Dette til en favorabel Pedaleurpris (jf. sponsortilbuddene) på kr. 409,- Evt. tilskud fra Sygeforsikringen "danmark" vil være på kr. 133,-
Jeg vil også meget gerne kikke på om vi på klinikken evt. kunne tilbyde jer andre træningsmuligheder. Dette kunne være styrketræning på et TrX-hold, et gruppe-træningsforløb med funktionel styrketræning, et personligt træningsforløb el.lgn.
Jeg vender lige tilbage når jeg har vendt mulighederne med klinikkens øvrige fysser, da jeg desværre ikke har mulighed for at finde timerne i min kalender.
Forsamlingsforbudet gælder som bekendt foreløbig de næste 4 uger frem. Skulle det vise sig at det om 4 uger bliver lempet, er jeg selvfølgelig åben for at de medlemmer der er blevet sat i venteposition vil kunne indgå på et af de 2 onsdagshold - selvfølgelig med en reduktion af prisen for de træninger man ikke har kunnet deltage i.
Jeg laver lige et nyt opslag med oversigten over de 18 førsttilmeldte Pedaleurs, samt på hvilket hold, de er registreret tilmeldt.
Som i vil kunne se skal der endnu engang rykkes lidt rundt på deltagerne så vi max. er 9 på hver hold, MEN jeg håber at vi/I hjælper hinanden så vi kommer i mål med det