MTB 2 søndag 20.sept.

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Henrik X Grønvall

MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Der er dømt 3+ træning som altid om søndagen 😃

Vejrudsigten siger godt med sol fra en skyfri himmel 🌞 og næsten ingen vind 👍 så kom frisk og tag del i både træning og social hygge !

COVID 19 dikterer at vi i den kommende tid ALLE sammen skal udvise særlig hensyn overfor andre hvis vi føler os sløje eller er forkølede ect. ☝️ LAD OS ALLE EFTERLEVE DET SÅ GODT VI KAN.

I skrivende stund har X snot-nose 🤧 og let hoste - regner med at det blot er en let forkølelse, men hvis den stadig er der søndag morgen BLIVER JEG HJEMME og gruppen skal derfor finde en turleder (som mange kan udfylde). Meld ind her de som kan tage jobbet hvis det bliver nødvendigt 🙂
Michael Andersen
Indlæg: 117
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Michael Andersen »

Som skrevet af Henrik X ligner søndag en rigtig flot dag; håber at du bliver frisk. :)
Flere har efterlyst en tur til Lærkedal MTB spor; se mere under MTB 1, hvis det var noget. :D
// Michael A
allan bie
Indlæg: 13
Tilmeldt: 09 sep 2020, 22:39
Geografisk sted: Skt. Klemens

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af allan bie »

Jeg er klar
Henrik X Grønvall

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Nydeligt Andersen og Co.

Regn med Lærkedal - med eller uden X til at sinke Jer 🥵😬😬

Go tur.
Anders Launer Bæk
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30 jun 2020, 16:03

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Anders Launer Bæk »

Jeg er klar til en tur. :-)
Per Antoni
Indlæg: 306
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Per Antoni »

Jeg er også klar 8-)
Den stor brumbasse🐝🐝
Henrik X Grønvall

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Dejlig 🤗 og små-våd 😨 tur til Lærkedal og retur med Breddæks-Eliten fra LPdC. Mon Per A. har fået varmen igen 🥶

Godt stykke turleder arbejde af Andersen hamselv 🏆💨💨
Michael Andersen
Indlæg: 117
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: MTB 2 søndag 20.sept.

Indlæg af Michael Andersen »

Takker også for god ro og orden + godt selskab til hele holdet :) Desuden og ikke mindst tak for fin støtte til min Garmin / navigationen på udturen. :D
// Michael A
Besvar