Stjernetramp 100km

Beretninger fra de forskellige cykelløb.
Besvar
Jon Gaarsmand
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Stjernetramp 100km

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Nyder livet i depot 😁
IMG_20180408_115440-01-800x600.jpeg
Jesper Andersen
Indlæg: 773
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Stjernetramp 100km

Indlæg af Jesper Andersen »

DEPOT🙈🙈😂😂🚴🏽🚴🏽🍺🍺
Jesper Andersen
Jon Gaarsmand
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Stjernetramp 100km

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Ja, Jesper 😊 vejret var til det og de havde Havregrynskager - godkendt! 😀 De manglede dog kolde 🍺 så helt perfekt var det ikke.

De andre kørte for langt og missede depotet - det var synd... 😂😎
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 862
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Stjernetramp 100km

Indlæg af Allan Herskind »

Årets første løb skulle så køres.
Nogle startede i startgruppe 1 og de fleste andre i startgruppe 3.
(Det var vist lidt sløseri med at komme tidsnok i startboksen)
Nå, men afsted gik det i gruppe 3.
Vi var mange stærke Pedaleurer i dag, og der var også en del andre stærke folk der ville fremad.
Der blev givet lidt gas på nogle af bakkerne, og jeg tror der faldt en del fra derved.
Jeg holdte mig pænt oppe foran det første lange stykke tid, og ved derfor ikke rigtigt hvad der foregik bagude i starten. Et godt stykke tid, holdt jeg mig i nærheden af vort tidligere medlem, Janus. Han var afsted med en kammerat eller 2, men har ikke kørt ret meget de seneste par år. Vældig hyggeligt at hilse på ham igen, og han kan stadig godt styre en cykel!Ca. halvvejs mødte vi et par heste og en ejer, og det gjorde at de fleste måtte stoppe op, men dog uden de store problemer med at komme op til de forreste igen.
Men...herefter drejede vi til højre efter Strandby, og så var der en eller anden der satte vældig tryk på oppe foran. Og da det samtidigt gik pænt opad, var vi nogle stykker der blev smidt af. Selvom vi ihærdigt prøvede at komme op igen, lykkedes dette ikke.
Jeg kom til at køre med Bjarne, Henrik og Jakob, men desværre var der en del andre der syntes det var bedst hvis det var Pedaleurer der kørte forrest.
Roger havde sneget sig lidt foran sammen med en lille gruppe, men dem kunne vi heller ikke få hentet. Da der ca. mangler 10 km syntes Formanden, at de andre godt kunne bidrage lidt med et par føringer, og dette skete så også :D
Bjarne lavede en lille sniger og slap væk på bagsiden af "bjerget" og holdt hele vejen hjem.
Jeg kom fint ind med en lille gruppe, og havde et kanon løb.
Rigtig god ny rute, dejligt vejr, og hyggelige cykelbodies at følges med.
Tak for en god tur, og vi ses.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Sæsonstart 24/3
I korte rør! Ja, lad os nu se :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 383
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Stjernetramp 100km

Indlæg af Michael Kjærskov »

Fantastisk billede fra en helt igennem fantastisk forårsdag Jon og HC :D Det må være en stærk "contender" til årets Pedaleur billede.

Tænker at jeg var en af dem der missede depotet, for som Allan H. skriver så blev der givet godt med gas i dag - også i gruppe 3 for de "sløve" Pedaleurs.
Sædvanen tro blev der lagt ud som død og H...... ud af byen, og med kun 1,3 km.'s opvarmning kunne lårene mærkes med det samme, men så var man jo i gang :shock:
Den nye 100 km. rute bød på mange af de kendte sydfynske knolde og fik os næsten helt til Assens med den smukke udsigt ud over øhavet ved Aa strandvej.
Der var dog ikke ret mange der var interesserede i at komme frem i feltet og nyde udsigten, da den første håndfuld "papkasser" var blevet forceret. Dette betød at Kasper fra Team Alé, Ulrich fra Cykelnerven Fyn, Bent B. og undertegnede ofte kunne dele fornøjelsen mellem os. Efter Strandby blev der lagt lidt "klem" på en af stigningerne, hvilket betød at der blev væsentlig færre i gruppen, der ville/kunne tage del i føringsarbejdet. Kasper fra Alé var dog stadig temmelig indebrændt (skulle have været med gruppe 1, men havde haft tekniske problemer) så han tog stadig lange, seje føringer helt ind til Søbo Sø. Her prøvede jeg at give den lidt gas op ad bagsiden af Bjerget, men ingen havde lyst til at gå med :( . Derimod kom folk bragende på nedkørslen og ind mod målstregen. Nedkørsler er jo ikke lige min kop thé, men tror at Bent, Karsten og jeg fik kørt de fleste ind igen inden vi krydsede målstregen :lol: .
En kanon dag på rammen, og ikke til at fatte at der faldt 30 cm sne i sidste weekend på dele af Sydfyn...
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar