95 km Stjernetramp 2019

Beretninger fra de forskellige cykelløb.
Besvar
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

95 km Stjernetramp 2019

Indlæg af Alan Askvig »

Jeg fik det alligevel arrangeret så jeg kunne nå 95 km’eren i dag.
Sikken et flot vejr 😎
Jeg startede i gr. 1 sammen med HC i en gruppe med mange hårde gutter.
Vi fik dog ikke udnyttet potintaliet i gruppen for vi blev indhentet af gr. 2, hvor der var en del CMO’er - god taktik der 😜

Ruten var rigtig god med noget af det hele, bakker, kupret terræn og tempostykker.
Efter de første bakker blev der tyndet lidt ud i gruppen, efter 40-50 km blive vi indhentet af gr. 2 og begge grupper holdt sammen til mål.

Omkring de 55 km smed jeg kæden og kunne ikke få den på klingen igen, så jeg blev nødt til at stoppe, og det selvfølgelig når der var god fart i feltet og modvind😡
Jeg fik kæden på igen og afsted, jeg havde i godt 15-20 km visuelt kontakt til feltet, men jeg kunne sempelthen ikke lukke de 500-800 m i modvinden😡
Til mit held kom de tre udbrydere fra 120 km gr. 1 flyvende forbi mig og de trak mig
tilbage til feltet - tak for det 😎

Rigtig godt løb og hvor HC igen viser at han er i topform 😃
Bjarne Larsen
Indlæg: 319
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: 95 km Stjernetramp 2019

Indlæg af Bjarne Larsen »

Ja det felt i gr 1 og 2 fik mig til, at synke spyttet. Hoppede med gr 3 sammen med Rene Palm, Erling Møller og Finn Hjerrild.

Rene har jo "kun" trænet på det virtuelle hamsterhjul, og bedyrede flere gange at han nok ikke holdt så lang tid og så videre, men han havde mere i ærmet end som så👍😊.


Vi var en stor gruppe længe og det havde jeg gavn af, når jeg ind imellem havde brug for lidt ro, Finn sagde bagefter, at han havde siddet bagerst i gruppen og hang på hele vejen, stærkt kørt Finn, når det er første tur på landevejen i år🚴🏿💨😁😁👍.

Erling så og hørte jeg ikke mere til, håber du kom rundt i god behold👍☀️. Nå men Rene og jeg arbejdede lidt med oppe foran og det blev en fed tur med høj fart, og godt
Samarbejde og tegngivning mv. Til UG.

Sikke dog et vejr, kort sommeruniform det ka vi li.☀️🚴🏿💨.

Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
Erling Møller nielsen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 04 aug 2020, 04:25

Re: 95 km Stjernetramp 2019

Indlæg af Erling Møller nielsen »

Jeg blev nød til at afbryde løbet og køre hjem efter 40 km. Kørte hjem over golfbakken.
Erling
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: 95 km Stjernetramp 2019

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Årets Stjernetramp var jo i den grad ramt af godt vejr. Så det var virkelig en fornøjelse at køre turen.

Som Alan antyder, havde jeg vældig fine ben, så det var jo bare en fornøjelse. Blev vist omkring nr. 5 i spurten, men vi var blevet indhentet af ca. 10 ryttere fra startgruppe 2, så tiden blev lige knap så flot.

Men pyt med det :)
Besvar