Fyen Rundt 180 Km

Beretninger fra de forskellige cykelløb.
Besvar
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Fyen Rundt 180 Km

Indlæg af Casper Bjerring »

Hård dag på kontoret. jeg ska forsøge at lave en kort beretning fra 180 km ruten.

Der var lidt forviring omkring start grupper så HC og Carl startede i gruppe 1 og Steinbjørn og Jeg statede i gruppe 2 og to andre i gruppe 3 eller 4. (Allan F madsen var desværre blevet syg) Starten går og det går ikke særlig hurtigt så vi var nogle stykke som forsøgte at køre udbrudt gentagende gange det virkede ikke men det satte gang i gruppen og lige inden Svenborg indhentede vi gruppe 1 og så var de fleste Pedaleurs samlet igen :). Dog tror jeg ikke Carl var helt tilfreds med gruppen for nu var han 4 min bag ud (men det blev en fordel ) Igennem Svenborg var vi en gruppe på omkring 100 mand (alt alt for stort) alle mand kørte til golfen samlet. HC udvidste endnu engang enorm taktisk forståelse så han kom med i et lille udbrud frem mod golfen så han kom med felt over, godt spillet. Efter golfen var gruppen reduceret betragteligt ( dejligt). Alt samlet til Vissenbjerg hvor Carl startede motoren og viste alle hvordan man køre opad! og vandt KOM Kæmpe tillykke og flot pokal!. Resten af vejen til mål var det samlet gruppe. Fra motorvej bytte Carl og jeg roller ift. Carl Nielsen løbet så Carl kørt Leadout (han var jo alligevel 4 min bagud) og det virkede kun de stærkeste kunne køre spurt og tænk engang jeg blev nr. 3 i spurten!! Desværre kørte gruppe 3 lidt hurtigere end os så samlet blev det til en 20'ende plads.

Fakta: 180 km. tid: 4:42:57, fart: 38,17 km/ :shock:

Det var en hård dag med masser af føringen fra min side så jeg er rigitig godt tilfreds med resultatet og jeg sluttede af min bedste spurt i år (i konkurrence :lol:
Jesper Andersen
Indlæg: 773
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Fyen Rundt 180 Km

Indlæg af Jesper Andersen »

Sådan💪💪👍
Godt kørt og godt i kunne samarbejde lidt👍😄
Jesper Andersen
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Fyen Rundt 180 Km

Indlæg af Carl Nielsen »

Ja fin tur rundt selvom en ordentlig regnbyge 30-40 km før mål var ved at få mig til at dreje fra. Godt at Steinbjørns og Caspers startgruppe kom op og fik sat lidt fart over feltet. De var godt kørende. Det var HC også og han gik endda i et klogt udbrud frem mod golfbakken så han kom med op over.
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Fyen Rundt 180 Km

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Flytter lige over på løbsberetningen:

Ja, fin runde i dag. Det gik over al forventning for mig, da jeg hang på i forreste gruppe hele vejen - eller det vil sige efter nedkørslen fra Dyred Banke (med 20k til mål) skal man helt ned i fart rundt i et højresving, og der knækkede min kæde. Så jeg fik ikke målgangen med men i stedet en fin spadseretur til Sanderum i det gode vejr :P Nå, jeg er svært godt tilfreds med præstationen alligevel og også superflot kørt af Carl, Casper og Steinbjørn! Og til Steinbjørn vil jeg da lige sige, at selvom jeg hang på Vissenbjerg (rødt lys eller ej), så var det ikke med mere, end at jeg er sikker på, at jeg kunne have lukket på stykket mod Morud, for der var sgu' godt skud i stængerne på det flade i dag (og undskyld for, at jeg var ved at sætte dig på røven).
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 862
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Fyen Rundt 180 Km

Indlæg af Allan Herskind »

Flot kørt alle mand og det lader til, at I er kommet rundt uden skrammer! Dejligt I deler jers dag med os andre👍
Venlig hilsen
Allan Herskind
Sæsonstart 24/3
I korte rør! Ja, lad os nu se :D
Besvar