Carl Nielsen løbet d. 15/9

Beretninger fra de forskellige cykelløb.
Besvar
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 13
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:53

Carl Nielsen løbet d. 15/9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

6 Pedaleurs stillede til start i dag. 2 kvinder og 4 mand. Karin K og Tina D gjorde det rigtig godt. Kom rundt 2 gange. Carsten valgte at springe sidste omgang over, Leif Svarer kørte en fin tid og Per S og undertegnede skiftedes til at overhale hinanden, dog vandt Per den indbyrdes duel - godt kørt Per. Det var mit første løb i 4 år og det var fandme hårdt med viljens bjerg, der skulle forceres 4 gange.
Michael Andersen
Indlæg: 113
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Carl Nielsen løbet d. 15/9

Indlæg af Michael Andersen »

Tak for et fint referat fra ”DEN GODE VILJE” / 30 km, Jan. - Dejligt at du fik et godt comeback til MTB-løb og i øvrigt godt kørt af alle. Personligt synes jeg, at man giver sig en anelse mere, når der er monteret et startnummer, uanset hvad udgangspunktet er. :)

Desuden vil jeg tilføje, at Steinbjørn og undertegnede dristede os ud på den lange 60 km distance og fik testet Viljens Bjerg hele 8 gange. Det var bare ufatteligt hårdt, synes jeg og 7. gang på den hårde side måtte jeg af og trække op ligesom sidste år. Havde ellers håbet at formen var det bedre her anno 2019, men måske den trælse modvind denne søndag medvirkede. :shock:

Steinbjørn var heldigvis noget bedre kørende i vanlig stil og kunne træde pedalerne helt til toppen 8 gange. Han kom i mål på en meget fin overall 4. plads. Alle anstrengelser får en ende og jeg kom selv i mål på en 11. plads. Dette på trods af en punktering allerede væk fra Viljens Bjerg første gang. Det skal dog noteres, at der var hele 23 min. og 43 sek. op til 10. pladsen og ikke mindre end 8 mand på distancen stopper efter omgang 2 og 3 inden de 60 km?? - Mærkeligt, men som Per Schmidt N. skrev til mig på Strava, var det måske kagebordet der trak og man kunne faktisk overse målstregen, når man kom ud fra Ibjerg og ind på pladsen sidste gang. – Omtalte kagebord og målområdet var for øvrigt næsten ryddet, da jeg endelig kom i mål godt og grundigt træt. :)
// Michael A
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 13
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:53

Re: Carl Nielsen løbet d. 15/9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Godt kommet igen Michael. Der skal en vis determination til at fortsætte, når man får en punktering, og du er sku stærkt kørende. Jeg måtte selv af og trække anden gang jeg skulle op af den stejle sektion.
Henrik X Grønvall

Re: Carl Nielsen løbet d. 15/9

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Godt kørt alle mand og piger 💪 og dejligt med et par gode løbsberetninger ;)

X :mrgreen:
Besvar