MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Henrik X Grønvall

MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Vi skal jo til det 😃 den breddækkede kører jo ikke sig selv :!:

Håber på fornuftig tilslutning så vi i fælleskab kan genrejse vores MTB gruppe igen 😉 Gruppen har på det nærmeste ikke eksisteret siden foråret hvor en del (ganske forståeligt) valgte at gi den GAS på de smaldækkede for at være i stødet til Det Store Italienstogt. Hvor alle de andre forsvandt hen er lidt i det uvisse for X 🤔

Tænker vi denne søndag ruller i samlet trop over Elmelunden, mod Hesbjerg, over Vissenbjerget til Langesø hvor vi napper en omgang på SYD inden vi runder Korup Bageren på vejen hjemover ☕️🍩 og måske vi kan sludre lidt om ønsker og forventninger til vinteren 2021/22.

Vel mødt 🤓
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 147
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Den er jeg helt med på. Glæder mig.😄
Henrik Elmgreen
Indlæg: 54
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:26

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Henrik Elmgreen »

Ohøj sømænd... så er der liv på kajen igen. Jeg er klar til en vintersæson, men liiiiiiige på søndag er der desværre familieplaner. Vi ses 🚵‍♂️
The World Is My Oyster🤙🏼
Michael Andersen
Indlæg: 113
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Michael Andersen »

Hej der i MTB gruppen; Jeg ser da også frem til mere liv og cykling i skoven, der snart falmer trindt om land. :D
På søndag er jeg desværre også optaget: En alternativ udflugt med gamle ungdomsvenner er i programmet. - I må ha’ en rigtig god tur og en god snak om ønsker og forventninger til livet på 2 bredde hjul. :)
I den forbindelse vil jeg lige nævne, at efterårssæsonen er startet, hvis man kører PowerCup. – Se evt. også mit tidligere indlæg i MTB gruppen. – Nu på lørdag d. 18. september køres der igen ved Søbadet i Middelfart. - Kom frisk og kør med i et lækkert naturligt spor.
// Michael A
Per Antoni
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Per Antoni »

Den kan jeg ikke nå, kommer hjem fra Kreta søndag morgen ,så vi ses snart på de brede 💨💨
Den stor brumbasse🐝🐝
Andreas Kjeldsen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 20 aug 2020, 17:28

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Hejsa.
Wow, godt tilbud.
I kan nok ikke huske hvem jeg er, men nu finder jeg cyklen og noget cykeltøj frem... og så ser vi hvad der sker.
Jeg er klar søndag 9.00.
Mvh Andreas
Henrik X Grønvall

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Lars Bønne har meldt sin deltagelse via FB da han ikke kan komme på forum 😉
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 147
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Jeg har Langesø brikker med i morgen.
Henrik X Grønvall

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Henrik X Grønvall »

5 breddækkede lagde fra kaj/planke kl.0900 og ud på den planlagt tur 🙂

Næsten alt gik efter planen. Tempo var så alle mand kom med rundt, X sørgede for indlagt underholdning ca. halvvejs men ☕️ og 🍩 valgte vi at udskyde da tiden stak af fra os ⏱

Ses snart igen …
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 147
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: MTB efterårs sæsonstart SØNDAG 19.sept. kl.9

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Ja tak for en forholdsmæssigt rolig tur på 70 km og det er rigtigt, hvis jeg kan være med, kan alle være med. Når det er sagt, så har jeg savnet disse lange ture, normalt kører jeg ikke over 50 km. Ronni og mr hurtighed (Bønneland) og selvfølgelig den lange savnede Andreas kjeldsen viste hvor hurtigt man kan træde i pedalerne. Tak for godt selskab!
Besvar