MTB søndag 13. december...

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Andreas Kjeldsen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 20 aug 2020, 17:28

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Tak for en super god søndag på Skovhuggeren :D Ni mand var da ret flot :) Og lod jo til, at alle var begejstrede.
Og når de så får udvidet helt ned til Hvidkilde Slot, bliver det absolut verdensklasse :P
Skønt om vi kan få bestyrelsen overtalt til at give et tilskud, f.eks. 50% for et årskort. Det er kun kr. 250,- pr. mand - peanuts for en "rig" klub som vores :lol: Og langt billigere end tilskud til en licensstart i et landevejsløb ;-)
Tror godt jeg kun' blive afhængig af Skovhuggeren ;)
Henrik X Grønvall

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Ja tak herfra osse - det blev til low-speed, medium-speed, teknisk og ikke teknisk, men med gode intervaller og puls-spring :D

Vi må tage en snak med bestyrelsen - i takt med at Langesø ikke bliver bedre (snare tværtimod :shock: ) må vi kigge efter nye græsgange, og Skovhuggeren er virkelig top-spor sammen med Svanninge. Som vi talte om bør vi kunne snakke om 50% på årskortet, når man tænker på at vi som MTB'ere ikke bare kan smutte ud på landevejen, men er ret så afhængige af spor og skov ;)
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 147
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Helt helt enig i ovenstående. Håber på at vores bestyrelse er imødekommende overfor vore behov!
Per Antoni
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Per Antoni »

Jeg syntes også at Det ville være super hvis klubben villle støtte op 8-) skovhuggeren er et fedt spor nu og bliver jo bare bedre inden for en kort tid 8-)
Den stor brumbasse🐝🐝
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af RonnySonne »

Super god og kold tur idag.. Fint sted dernede, vi må huske den gratis kaffe næste gang - så skal vi kun huske træstammerne hjemmefra.
God fortæller ham Cotton Eye Joe https://www.youtube.com/watch?v=mOYZaiDZ7BM

Go pointe med bedre tilskud, og gerne ønske om ihvertfald minimum 50% klubtilskud, til 1/1 års kort til Skovhuggeren og evt også Langesø.
Ofte koster løb på de smalle +200 kr pr deltager, vores tilskud vil gælde 365 dage
Jeg læser i referat fra sidste bestyrelsesmøde, at næste møde er 11 januar. Hvem tar teeten, og sender en ansøgning til bestyrelsen.

Læst i bestyrelsesmøde referatet fra 2 december:
Omkring Powercup, nævnes der, at denne ikke vil blive afholdt af LPdC, dels pgr af Corona, som er helt forståeligt, men at der ikke er frivillige MTB´er nok til at afvikle arrangementet - syntes jeg er en skæv vridning. Vi er vel en fælles klub ? MTB- folket bidrog også i afviklingen af løbet omkring Hesbjerg som jeg husker det. Det er vel vores alle sammens klub, hvor alle hjælper til hvor de kan..

Bestyrelsespost:
Fedt !! At Henrik X, gerne ville være ambassadør for MTB afdelingen, i klubbens bestyrelse.
Kunne vi ønske os en bedre repræsentant - NEJ VEL. :!: :!:
Igen store klapsalver herfra ;) ;) ;) Denne gang uden kaffekop i hånden..

Ronny
Henrik X Grønvall

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Nu siger jeg for aller sidste gang 😳 jeg er gerne Gruppeleder OG turleder for MTB ! En tjans der forpligter LANGT udover hvad en bestyrelsespost kræver, da det betyder at man stabilt HVER UGE/FLERE GANGE OM UGEN stiller op med ture, initiativer, er tovholder på alle de dagligdags ting som spor, sikkerhed, grupper osv. osv. osv. Det er ikke rimeligt at pege på mig til også at tage arbejdet i bestyrelsen - et job jeg har haft i en periode.

SÅ vi har i gruppen nu en opgave i at finde en god repræsentant for MTB til bestyrelsen og også gerne en som vil formulere- og følge en anmodning om et større tilskud til års licenser nu, og fremadrettet. Vær opmærksom på at dette er et nyt tiltag da tiderne har ændret sig ift. vi ikke bruger mange penge på løb længere osv.

Input til ovenstående modtages gerne ligesom input og indstillinger til hhv. bestyrelsespost og tovholder til ansøgning om licens mm. 😉
Per Antoni
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Per Antoni »

Altså Ronni, det ville da også være perfekt for dig som ambassadør ,så ved du også hvad du skal lave i de mørke aftentimer :lol: :lol: jeg stemmer på dig 💪👍😎
Den stor brumbasse🐝🐝
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af RonnySonne »

JA ja PAntoni - hvem skal så være forplejningsmand i klubben, MIO kyndig og turleder.. Det er rent kinderæg - hele 3 opgaver.

Ronny
Jon Gaarsmand
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Kære MTB grupper

Jeg har fået en henvendelse fra Morten Jacobsen Eeg fra Skovhuggeren, som skriver følgende til jer...
Hej Pedaleurs
Jeg talte med en stor flok af jeres ryttere i dag (søndag) på SKOVHUGGEREN.
Vi talte om betaling og jeg fik det indtryk at de fleste havde betalt, og to ville betale når de kom hjem.

Jeg har dog ikke registreret tilsvarende.

Vil I bringe denne besked videre, så vi kan afklare denne eventuelle misforståelse?
Tak
Og tilføjer at I meget gerne må skrive "Lpdc" som kommentar, når I betaler på mobilepay 15873, så han kan genkende jer.
Henrik X Grønvall

Re: MTB søndag 13. december...

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Den er hermed givet videre Jon 👍 så hvis der er nogen der mangler at afregne en dags licens SÅ ER DET NU ☝️

Ps - mener at flere havde indløst licens inden ankomst så måske er alt i skønneste orden 🤔😉
Besvar