MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 147
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

For fesen da, hvor var det koldt. Først ind under dynen og få varmen og så et laangt varmt bad. For tynde handsker og forkert fodtøj - det duer altså ikke, når kulden bider i næsen. Kæden blev holdt yderst stram hele vejen rundt, så der fik jeg varmen, men til sidst kom trætheden og kulden tog fik i mit spinkle legeme, så jeg måtte opgive og køre hjem. Tak for en sjov tur Ronny rundt om Odense. Jeg nåede kun 55 km, I andre kørte vel det dobbelte!
Morten Kingo
Indlæg: 65
Tilmeldt: 13 jul 2020, 01:05
Geografisk sted: Bellinge, Odense SV

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Morten Kingo »

Så fik man endelig mødt ham MIO, som lever sit eget liv og glædeligt dirigerer os rundt på diverse veje og stier, på kendte og ukendte steder :mrgreen:

Tak for turen :D
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Ja det gik fint over stok og sten. For alle 10 personer.
Der blev nævnt bagkanter, så måtte hastigheden bare op.
Tror vi havde et gennemsnit på ca 23 km/t på de 54 km, kan man vel godt sige godkendt til.

Vi fik igen set nye stier, denne gang også helt i Søndersø.
The Kjeldsen Family´s , stod for underholdningen. En fik tjekket asfaltens stødfunktion, en fik tjekket hvormeget dæk tætneren kunne sprede sig.

@Kingo - man skal lærer så længe man lever.

Næste gang finder vi en tur sydover :lol:

Ronny
Henrik X Grønvall

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Tak 70 skønne km idag 🙂 Skøøøønt vejr og slet ikke så koldt som forventet 🤩 og kun få afbrydelser hvoraf Jan Hald stod for den slags X godt ku ha undværet 😮 Håber du er ok her til aften Janne-mand 😬🙏

... og tak til Mr.MIO for rute - næste gang tager vi osse det grus der løber parallelt med MIO-ruten 😜
Jan Hald Kjeldsen
Indlæg: 204
Tilmeldt: 25 aug 2020, 21:35

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Tak for en fin tur mod MIO-syd :lol: . Forbremsen virker og asfalten er lige så hård som den plejer at være;)
Efter omstændighederne er alt ok - kun en albue og et knæ, som jeg kommer til at bøvle med de næste par dage, i bedste fald.
Andreas Kjeldsen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 20 aug 2020, 17:28

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

God tur med tungen ud af halsen 🥵
Tak for ormen 👍
Henrik X Grønvall

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Go bedring Jan 🤕 Håber vi ses snart igen 😃
Andreas Kjeldsen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 20 aug 2020, 17:28

Re: MTB 2 Søndag 29 november kl 9.00

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Det var go’ tur 👍 Tak for den - også ifm punktering 😉
Håber ikke Jan har alt for ondt i knæ og skulder 🤞
Besvar