Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Per Antoni »

Kommer 🐝🐝
Den stor brumbasse🐝🐝
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 506
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Kommer også
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 229
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Skal da osse ud i solen 😎😎
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 329
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Jeg springer fra og tager med på Jespers tur i stedet - go tur til jer - jeg vil germe tilslutte mig en anden gang :-)
Johnny Sørensen
Indlæg: 300
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Johnny Sørensen »

Søndagens super flotte vejr kunne lokke 17 mtb’er til planken, her delte vi i to grupper, min gruppe lavede et hattich, med tre punkteringer i skoven ved Hollufgaard, herfra gik det uden problemer, da vi sidst på turen kørte i “vandskoven” Elmelund begyndte det at tynde ud i gruppen, folk kørte fra for at køre en direkte vej hjem, en enkelt “Gunner” valgte at nyde udsigten fra en anden top end planlagt, håber dog at alle havde en god tur og nød det smukke vejr. Tak for turen til alle, Godt kørt.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Peter Dallmann
Indlæg: 86
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Peter Dallmann »

To punkteringer med store traktordæk var mere end jeg havde regnet med på min første mountainbiketur, men heldigvis var der også meget andet der oversteg min forventninger. :) Johnny havde forberedt en fantastisk tur, der selv om den stort set foregik indenfor bygrænsen, bød på en masse flot og idyllisk natur. Vejret gjorde selvfølgelig også sit, men det er bestemt ikke sidste gang jeg her til vinter skal ud på mtb. Tak for en dejlig tur og hyggeligt selskab.
always look on the bright side of life!
Henrik X Grønvall

Re: Søndag den 08.11 kl 9.00 mtb rundt om Odense

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Yes my boys 😬 endnu en succesfuld tur rundt om byen med Kokke-bussen 👍

Gruppe 2.2 valgte at følge kokke-bussen indtil 2 rep.runde i Elmelunden hvor vi smed vores alders-præsident i front resten af vejen rundt 🥳 Som afslutning valgte Big C og X at følge først Elmgreen hjem og siden Roger for Tim sidst at nappe langs Åen hjem til Bellinge 💪 67km sagde tælleren op denne solskønne søndag. Mer af den slags tak 😉
Besvar