Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Morten Kingo
Indlæg: 65
Tilmeldt: 13 jul 2020, 01:05
Geografisk sted: Bellinge, Odense SV

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Morten Kingo »

Jeg tager afbudspladsen :mrgreen:
Henrik X Grønvall

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Husk hvis vi overstiger 10 mand (som vi ofte gør når flokmentaliteten sparker ind 😬) så deler vi os i 2 Lige store grupper evt. med samme destination MEN med øje for at holde afstand 😉 Det er ikke svært så kom frisk 🥳
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 240
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Jeg må være klar efter 3 års pause :D
Så jeg kommer hvis jeg kan finde MTB’eren :o
Morten Kingo
Indlæg: 65
Tilmeldt: 13 jul 2020, 01:05
Geografisk sted: Bellinge, Odense SV

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Morten Kingo »

Der blev delt i to grupper, hvor Johnny Sørensen i vores gruppe sørgede for en kanon tur på rundt på Odenses stiforbindelser.
MTB_01NOV2020.JPG
MTB_01NOV2020.JPG (32.47 KiB) Vist 3847 gange
Johnny Sørensen
Indlæg: 299
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Johnny Sørensen »

Fremmødet idag krævede at vi delte os i to grupper, den gruppe på på 7 mand, som jeg blev turleder for, klarede en tur på 58 km, ruten kender jeg utrolig godt ( køres 2-3 gange om ugen) men var ny for flere deltagere, de kunne dog utrolig nok godt lide den, så det var ren fornøjelse at køre med jer. Tak for turen til alle, Godt kørt.
Ps. Vil anbefale Kingo at anskaffe sig et nyt bagdæk.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Henrik X Grønvall

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Tak til Kokke-Johnny for fremragende lead-out de første 10km hvor Kingo fik din 1.defekt som han måtte kæmpe en del med 😬 Håber der findes foto’s af hvordan dæk og slange nærmest var fusioneret 😁😅

Ca. 5km senere var den gal med Kingo’s baghjul og Gruppe2 valgte at give den slagne gruppe løbepas - vi mødtes dog en times tid senere i Stavis Å-dal hvor Jan Hald så ud til at hænge lidt 😅 Måske Kingo og Hald K. har en anden opfattelse af dagens hændelser 👀

Gruppe 2 out 🎃💨💨
Per Antoni
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Per Antoni »

Super tur i godt selskab, ingen defekter kun Nielsen DK som havde et par punkterte lunger og en energiforladt krop :lol:
Den stor brumbasse🐝🐝
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 240
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Søndag 1. Nov kl. 9.00 MTB

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Det var sjovt som synet af Kingos sammenlimede dæk/slange straks ledte mine tanker hen på hin konkurrence til en for længst afsluttet sæsonafslutningsfest. Hvor undertegnede helt tilfældigt og uden forsæt havde fået udleveret et tilsvarende setup. Tilfældigvis et tilhørende en vis hr. Antoni. Yderligere navne skal ikke nævnes :evil:

Nå men det var den fineste efterårstur i det smukkeste novembervejr med Johnny i overdådig form. Der var ikke mange føringer overladt til os andre.
Tak til Johnny for turen og til alle for godt selskab
Besvar