Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Michael Petersen »

Så et sted at vindertiden sidste år var 5:45:00. En tidligere pro rytter.

Hvornår ankommer de forskellige til Bormio. Jeg ankommer efter planen onsdag formiddag.

/Michael.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Allan Herskind »

https://www.winningtime.it/web/results. ... 2&from=all

Du må selv finde ud af at sortere :D :D
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Henrik Christensen »

Føj det var en hurtig tid :x
Jacob og jeg kommer til Bormio torsdag aften.
Har lige tjekket vejmeldingen på Bergfex, der lover 22 grader i dalen, men også lidt regn.
Det må godt holde tørvejr. :D
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Allan Herskind skrev: 28 maj 2018, 19:46 https://www.winningtime.it/web/results. ... 2&from=all

Du må selv finde ud af at sortere :D :D
Manga tak, Allan. Så må jeg se om jeg kan gennemskue at få det sorteret :)
Vicki Mogensen
Indlæg: 133
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Vicki Mogensen »

Så er Lene og Jens samt Vicki og undertegnede ved at være klar til at køre til Bormio - regner med at ankomme til hotellet til morgenmad , Birgitte og Finn kommer ved middagstid imorgen.

Vi er 10 Pedaleurs der skal bo på samme hotel, Knud kommer på lørdag sammen med fruen.

Ib ( triatlet) skal også køre løbet men skal ligesom Carl bo et andet sted. Derudover ved jeg at der en yderligere et medlem af klubben , som normalt køre i Knud gruppe som også skal deltage ( kan ikke huske navnet ).

Har selv fået starter. 147, hvilket gør at jeg skal starte sammen med Ivan Basso, mens de øvrige klubmedlemmer starter. er fra 1700 og højere, så jeg for et forspring, men jeg skal nok blive overhalet af de fleste Pedaleurs.

Claus Mogensen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Alan Askvig »

Claus ,du kan bare sidde på hjul af Ivan😜

Rigtig god tur til jer alle.
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Vicki Mogensen skrev: 30 maj 2018, 17:05 Så er Lene og Jens samt Vicki og undertegnede ved at være klar til at køre til Bormio - regner med at ankomme til hotellet til morgenmad , Birgitte og Finn kommer ved middagstid imorgen.

Vi er 10 Pedaleurs der skal bo på samme hotel, Knud kommer på lørdag sammen med fruen.

Ib ( triatlet) skal også køre løbet men skal ligesom Carl bo et andet sted. Derudover ved jeg at der en yderligere et medlem af klubben , som normalt køre i Knud gruppe som også skal deltage ( kan ikke huske navnet ).

Har selv fået starter. 147, hvilket gør at jeg skal starte sammen med Ivan Basso, mens de øvrige klubmedlemmer starter. er fra 1700 og højere, så jeg for et forspring, men jeg skal nok blive overhalet af de fleste Pedaleurs.

Claus Mogensen
Jeg starter i startgruppe 4 (vist nok den sidste på den lange rute). Forsøgte ellers at forhandle mig frem i en tidligere startgruppe da der vel er kø på de første par bjerge når man starter til sidst. Men arrangørerne var ikke til at rokke ved :)

Jeg vil forsøge at kigge forbi jeres hotel en af dagene dernede
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Michael Petersen »

1/10 af Pedaleurs ankom her til formiddag. Efter en hurtig indtjekning så var det afsted på cyklen. 75 km. 4 timer og 2000 højdemeter blev det til. Hotel Albergo Adele er virkelig fint og betjeningen er top klasse. Nu går turen ned til aftensmaden og så en god lang natttesøvn inden der skal køres igen i morgen.

/Michael.
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Claus Mogensen »

Så har få kørt lidt de første to dage, i går tog vi ca 1000 højdemeter op af Stelvio i solskin, men på vej ned fik vi en regnbyge så vi nåede at blive godt kolde inden vi kom ned til hotellet, hvor det så stoppede med at regne - idag kørte vi op til Bormio 2000 og det gav også ca 1000 højemeter i ok vejr.

I eftermiddag skal vi over og hente startnr. og så står den ellers på afslapning frem til søndag morgen.

Har hørt at Carl også har fået en 32 bagpå , lidt snyd med den form og vægt du har Carl - tænker at du Carl sammen med Ib og Henrik har de bedste muligheder for ikke at skulle af og gå op af Montirola.

Henrik og Jakob har taget Gavia stigningen i dag, den kommer op over 2630 meter, så respekt for de to unge mennesker med de gode ben.

Hotellet og betjeningen et som Cipo skriver super og byen rigtig hyggelig.

NB der et rigtig mange danskere hernede, flere end hollændere.

Claus Mogensen
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Så er jeg også netop ankommet til Bormio. Skal lige have noget frokost, hentet startnummer og pakket ud så kigger jeg forbi jeres hotel sidst på eftermiddagen for at se om I er klar :) Ved I om man skal køre I den trøje man får udleveret?
Besvar