Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Henrik Christensen »

Efter anbefaling fra Claus Mogensen har Jacob og jeg booket på http://www.albergoadele.it/en/
Der skulle være god forplejning, aflåst cykelkælder og god senge, til de trætte ben. :lol:
63 euro pr. person pr. dag for dobbeltværelse inkl. halv pension.
Jeg ved ikke om der er ledige værelser, men prøv at forespørger ved Stefano :)

https://granfondostelviosantini.racemate.it/en
70 Euro for 153 km ruten

Hilsen Henrik
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Claus Mogensen »

Michael, der er ikke flere værelser med balkon, fik jeg at vide sidste gang jeg var i kontakt med Stefano fra hotellet, men mon ikke der er et enkelt værelse tilbage.

Som Henrik skriver vil jeg skrive til hotellet for at forespørge og du må meget gerne henvise til mig hvis det kunne hjælpe.

Hotellet ligger perfekt, ca. 500 meter fra starten af løbet og på vej op af Stevio bjerget, kører vi lige forbi hotellet - i gå afstand til centrum - god forplejning både morgen og aften, så intet at klage over.

Claus Mogensen
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Knud Pedersen »

Jeg har lige fået billet til løbet, men har dog valgt at "nøjes" med medium ruten, som kun er på 3000 højdemeter.
Og de havde stadig plads på hotellet.
Hvis der er andre, der er ude i sidste øjeblik, så vær opmærksom på, at 15 maj er sidste frist.
Jeg (og konen) kører hjemmefra fredag eftermiddag. Tager en stop i Tyskland,- så kommer nok engang over middag lørdag. Holder ferie i ugen efter :)
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Michael Petersen »

Så har jeg også bestilt startnummer og hotel. Det bliver grande.

/Michael.
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Michael Petersen »

Halløj.

Hvad har I gjort med læge erklæring?? Har lige læst, at man skal medbringe en læge erklæring. Tidligere har det været nok med et DCU Licenskort.

/Michael.
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Jeg har købt og uploaded en lægeerklæring, men kun fordi jeg ikke ved om DCU licens vil gå. Til La Marmotte kan man helt sikkert bruge DCU licens men det er du sikkert ligeglad med ;)
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Henrik Christensen »

Hej Michael.
Jeg har ikke licens, så jeg fulgte anvisningen på Race Mate hjemmeside. Linker videre fra Grand Fondos side.
Her kan printes et Health certifikat og uploades til siden. Men her var deadline d.15 maj.
Jeg mener at kunne huske, at Claus Mogensen blot tog certifikatet med ved nummerudlevering sidste år!!

Hilsen
Henrik
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Claus Mogensen »

Sidste år var det fint at have læge erklæringen med når der udleveres start nr. - og det samme vil vi gøre igen.

Carl hvor skal du bo i Bormio ?

Claus
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Hej Claus

Der var desværre ikke plads på det hotel hvor I bor, så har booket et andet sted. Men ankommer først til Bormio lørdag da vi tager et par dage ved comosøen først.
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Er der nogen som ved, hvor man kan se resultat fra sidste år (gerne med et link :) )?
Besvar