Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 36
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni
Claus Mogensen

22.11.2017
16:33
Vi er jo 6 stk. fra i år som skal ned og køre løbet igen i 2018 - har reserveret plads på hotellet fra i år til 2018.

Men der er jo plads til mange flere fra Pedaleur, så sig til hvis i har lyst til at deltage, jeg vil gerne være behjælpelig med hotellet m.m..

Hvis i går ind under tråden fra sidste år, kan i finde en masse information om løbet, både Mortirolo og Stelvio opkørslerne er hel turen værd , med meget stejle stigninger på det første bjerg og en meget lang opkørsel på det sidste.

Prisen for deltagelsen i løbet er 60 euro.

I kan evt. gå ind på nettet under Granfondo Stelvio for yderligere information.
Charles Mejner Thorarinsson

23.11.2017
10:10
Hej Claus

Du frister....

men prøv lige at tjek dette link:
http://www.granfondostelviosantini.com/ ... 017-times/

Du er sgu brugt til at markedsføre løbet.....
Allan Herskind

23.11.2017
11:17
Sørme ja, og mon ikke det er hr. Ahm der også lige har sneget sig med
Nej hvor fedt.......
Claus Mogensen

24.11.2017
10:54
Ja, Jens og jeg er med på billedet fra starten af løbet - vejret var jo super som i kan se.
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Henrik Christensen »

Jacob Hoppe og jeg har også købt nr. til udfordringen i de Italienske alper - 153 km og ca. 4000 meter i højden :twisted:
Jeg har talt med Claus Mogensen omkring indkvartering og han vil lave en forespørgsel på det Hotel, som han har booket.

Tænker om der er andre der er fristet? :)
Prisen er aktuelt 60 euro, men stiger pr. 1. April 2018
Erling Møller nielsen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 04 aug 2020, 04:25

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Erling Møller nielsen »

Jeg er interesseret i at deltage.
Erling
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Claus Mogensen »

Dejligt at der er flere der har lyst til at prøve lidt bjerge i Bormio og omegn - jeg vil meget gerne kontakte hotellet vi skal bo på for at høre om der ikke også er plads til jer ( det vil jeg tro der er ).

Vi andre ankommer torsdag morgen/formiddag, så vi kan nå at komme ud og cykle lidt om eftermiddagen ( køre så langt op af Stelvio som man har lyst til kunne være en mulighed), så vi har 4 overnatninger, er i med på dette?

Jeg venter lige til jeg har hørt fra jer, hvor mange dage i vil overnatte, samt om du Erling er 100% klar på deltagelse?

Jeg følger op i næste uge

Claus Mogensen
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Jeg overvejer stadig. Er der nogen af jer som regner med at køre torsdag (morgen) og som evt har plads til en ekstra cykel/person?
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Claus Mogensen »

Min bil er fyldt op og vi kører onsdag sidst på eftermiddagen - prøv at kontakte Henrik eller Jacob selvom jeg fornemmer de også vil kører onsdag efter arbejde, alternativet kan du jo kontakte Erling og høre hvad han siger.

Ruten er lige noget for dig Carl, så det er da oplagt at du kommer med - så sig til hvis jeg kan bidrage med noget.

Claus Mogensen
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Henrik Christensen »

Jacob og jeg køre onsdag, så jeg håber, at du Carl, og måske Erling, kan finde anden løsning.
Det vil være sjovt med et stort hold LPDC

Til Claus.
Vil du hjælpe med en forespørgsel på hotellet?
Hvis du sætter mig på CC, skal jeg nok klare resten, når vi får svar ;)
Min mail er: hachr1912@gmail.com
På forhånd tak.
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Er der en af jer som evt. har plads til en ekstra cykel når I kører til Bormio? Så vil jeg undersøge mulighederne for at flyve derned torsdag.
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Michael Petersen »

Halløj.

Jeg overvejer at køre løbet. Er det stadigvæk muligt at få plads på hotellet og hvad koster det?? Jeg kan sagtens have nogen med i bilen frem og tilbage.

/Michael.
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Granfondo Stelvio 2018 søndag d. 3 juni

Indlæg af Carl Nielsen »

Hej Michael

Jeg flyver formentlig derned sammen med familien, men hvis det af en eller anden grund kikser vil jeg da gerne køre med :-) - og hvis ikke jeg kan leje en cykel dernede kan jeg være meget interesseret i om jeg kan få min cykel med din bil derned?
Besvar