Klubtur til Italien 2019

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Claus Frostholm
Indlæg: 36
Tilmeldt: 08 jul 2020, 21:21

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Claus Frostholm »

Glemte lige dette billede fra morgenmaden.
Vedhæftede filer
Nutella
Nutella
Gunner Andersen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Gunner Andersen »

Hej alle.
Igen en dejlig tur med Pedaleur. Her var motionsgruppen igen en klar vinder, her trædes flere watt end du tror, og der blev arbejdet godt. Bjerge er ikke hverdagskost for fynboer, men alle tog det pænt.
Stor tak til Jacob for forarbejdet og Ronny for gennemførelsen, der er gode takter at arbejde videre med.
Jeg vil senere lægge et resume af motionsgruppens ture op.
Vi ses/Gunner
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Herfra skal også lyde et stort tak til Jacob og Sonniboy for en veltilrettelagt Italienstur ,hvor alt bare klappede 8-) ,måske ikke lige vejret, Men vejrguderne må have hørt at vi kom ,for vejert blev da bare bedre dag for dag 8-) på nær lige de her tæt på frysepunktet oppe på bjergtoppene :| turleder Ronny med Charles i baghånden, var slet ikke et dårligt valg ,måske lidt Ferrer MTB spor næste år :) ,for racerne ,for mit eget vedkommen er der ikke nogen tvivl om mit valg af cykel næste år , MTB ,og Charles så skal du finde nogle flere fede MTB ruter frem :P nu skal det afprøves :P ,så alle i andre MTB gutter,så er det nu, tænk hvis vi kunne mønstre 10 -12 MTB' er :P glæder mig allerede
Besvar