Klubtur til Italien 2019

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Da Claus har set han skal køre med dig igen, har han bestilt en ny bil, så mon ikke det går alligevel, men ellers ring til mig, så skal jeg hjælpe med at pakke jeres bil 🚵🤣
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Allan Herskind »

Det er jo mere hjemad :D :D :D
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Claus Mogensen »

Flot arbejde Jacob - kan nu også se at alle 36 pladser er besat, så det er jo super.

Transporten derned - det er jo op til Påsken vi skal køre og dermed en af de største skiferie uger, så det er ikke kun Hamburg det kan give kø, München og grænsen til Østrig og indtil vi kører fra i Innsbruck til Italien vil der være tæt trafik - så hvis man kan være forbi München inden kl. 14.00 vil det være fordel tænker jeg.

Claus Mogensen
Leif Svarer
Indlæg: 123
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Leif Svarer »

Fedt at se at der endnu engang til dette arrangement at der kan samles 36 LPdC`er, stor tak til Jakob der har stået for dette kæmpe arbejde. 💪

Transport til og fra Arco.

Nu er det sådan at skiftedage i Østrig / Italien normalt er en lørdag, og som jeg husker tilbage hvor vi har kørt op til påske har der ikke været de store problemer, og dette gælder også ved hjemmetransporten.

Forventer selv at lette anker fra Odense kl. 04:00, men nævn ikke noget om dette til dem der skal køre med i ”Transitten”. :roll: :roll:
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Allan Herskind »

Her kunne være et forslag til ture på vores tur:
Vedhæftede filer
TureArco2019.PNG
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Jeg har fået nogle forespørgsler omkring rate 2 betalingen af turen til Italien. Og der er indsneget sig en fejl. Det er ikke senest 31/12 2018 betalingen af rate 2 skal ske, men senest med udgangen af februar måned 2019, så der er lige lidt ekstra dage at samle flasker i. Jeg får formanden til at lave aktiviteten rate 2 på turen en gang i januar måned, hvis pengene brænder i lommen og man gerne vil betale hurtigst muligt 🥂🍾

Godt nytår til alle :!:
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Godt nytår til alle.....

Jeg med der snarest bliver lagt en aktivitet op på hjemmesiden, så man har mulighed for at betale sidste rate af årets tur til Italien. Så hold øje med aktivitetslisten. Deadline for betalingen er 1/3, så venligst besøg aktivitetslisten inden den dato. Der vil blive oprettet to muligheder for betaling afh. af om man har bestilt enkelt eller dobbeltværelse.
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Ronny Sonne »

Så er cyklen også ved at blive klar til Italy...
Italien skinke.jpg
Ronny Sonne
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Nej man :o hvor har du købt den henne :lol:
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Så er restbetalingen lagt op på aktivitetslisten, så gå ind og få betalt her. Samtidig er der d.d. sendt info mail rundt til alle deltagere samt info mail til drivere. Har du ikke modtaget mailen, så kig i dit SPAM filter, ellers kan du kontakte mig.

Rigtig god tur til alle
Besvar