Mountainbike søges

Her kan du sætte ting til salg. Ikke nødvendigvis cykelrelaterede ting.
Besvar
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Mountainbike søges

Indlæg af Bo Ravn »

Jeg tror jeg skal prøve lidt MTB-kørsel i vinter. Ikke noget med singletrack eller andet farligt, men blot stier og grusveje. Jeg søger derfor en brugt MTB til lån/leje/køb. Mon ikke er der er mindst en af jer, der har en ekstra cykel stående i kælderen? Jeg er 183 cm høj og vejer 74 kg.

Hvis ikke du vil skrive her, kan du også skrive på 40 76 46 75/Bo
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Henrik X Grønvall

Re: Mountainbike søges

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Lyder som en go ide formand ;) men smid din forespørgsel op på MTB-strengene også + evt. Pedaleurs MTB Facebook gruppe :!: Du skal kigge efter en ramme-størrelse M eller L. MTB rammer har ikke størrelse i nummer, men XS, S, M, L og XL som du kan regne ud, og de enkelte mærker kan variere lidt i hvor skift fra M til L ligger, og desuden er der jo også længden på dine stænger at tage højde for, selvom vægten ligger lidt til den magre side så finder vi sikkert noget du kan bruge.

ps - min reserve-ged er en str.L og en hardtail. Den må du gerne prøve ift. størrelse hvis du vil. Kan desværre ikke langtids-låne dig den da jeg bruger den ind i mellem i spor og til hverdagsbrug ;)
Johnny Sørensen
Indlæg: 299
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Mountainbike søges

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej Bo
Jeg har også en reserve hængende der kunne passe dig, måske vi så kan få dig med på en tur af blandet grusstier/asfaltveje rundt om Odense ca 45 km.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Mountainbike søges

Indlæg af Bo Ravn »

hej Henrik og Johnny tak for svar, beklager at jeg først ser det nu.

Johnny jeg vil gerne starte med at prøve din, ringer til dig på fredag. Så lad os tage den derfra vh Bo
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Johnny Sørensen
Indlæg: 299
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Mountainbike søges

Indlæg af Johnny Sørensen »

Aftale
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Besvar