Nytårstur 31 december 2019

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Ja det blev så mig der trak turleder strået 8-) til MTB gutterne, sammen med MR Sonne har vi fundet en tur på 90 % grusstier 10% astfalt ingen plør 8-) og i et tempo hvor alle kan være med , ca 35 km i og omkring Elmelundskoven, der vil selvfølglig være mulighed for at lave er par ekstra sløjfer til dem der har ekstra krudt i benene 8-) vi skulle gerne ankomme hos Dupong & Dupong ( Lejf & Ronny ) tæt på kl 1100 og ønske hinanden godt nytår 8-)
Michael Andersen
Indlæg: 113
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Michael Andersen »

Hej Alle og især MTB gutterne,
I går havde jeg desværre en hård landing i en mega-stor vandpyt under en alternativ tur og har slået arm og skulder. :shock:
Dermed forventer jeg ikke at tjekke ind ved planken til fælles tur; øv! :geek: - Tænker dog at fysikken klarer at rulle ganske stille til shelter-pladsen / mødestedet i Elmelundskoven KL 11.
Vi ses.
// Michael A
Lars Bønneland
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17 aug 2020, 13:36

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Lars Bønneland »

Hej Michael.

Sikke noget pis - jeg krydser fingre for det ikke er noget slemt og håber vi trods alt ses til "efterfest" i morgen

Rigtig god bedring

// Bønne
Annette Dam Fialla
Indlæg: 5
Tilmeldt: 10 aug 2020, 18:55

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Annette Dam Fialla »

Kommer, men kun til cykeldelen.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jeg er blevet hjemme for at pleje en omgang bronkitis.

Godt nytår til alle :)
Johnny Sørensen
Indlæg: 14
Tilmeldt: 11 jul 2020, 23:53

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Johnny Sørensen »

Tak for en super tur i supergodt vejr og supergodt selskab, tak til Ronny og Leif fordi de stillede an med flot trangement. Tak til alle for mange gode ture i 2019 og Godt nytår ses på planken i 2020.
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Claus Mogensen »

Knud stod for turen i gruppe 2 og han fik vist os rundt i et fantastisk vejr omkring byerne Nårup og Tommerup.
Vi ankom som den sidste gruppe til mødestedet, hvor Leif og Ronny diskede op med kransekage, kage, cacao og Champagne- tusind tak for det.

Godt Nytår

Claus Mogensen
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Tak for en fantastik tur i super flot vejr 8-) og tak til Ronny & Lejf, vi nåde jo ikke at fuldføre turen, fordi turledern kom op at ride på et stykke jern :evil: ikke træ som jeg troede , så det er en ny bagskifter :x,så det var, for en gangs skyld godt at jeg var i bil til Elmelund, rigtig godt nytår 🎉🎊🍾🥂
Knud Pedersen
Indlæg: 591
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Knud Pedersen »

Tak til Leif og Ronny - hvad skulle vi da gøre uden jer?

Jeg bemærkede, at nogle var smurt så godt ind i julefedt, at de nærmest fløj ned ad bamsebakken :lol:

Godt nytår alle mand, og ønsker at 2020 atter bliver et godt år i Pedaleur regi.
Allan Friis Madsen
Indlæg: 170
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Nytårstur 31 december 2019

Indlæg af Allan Friis Madsen »

I gruppe 1 havde Jesper fundet en tur med nogle bakker. Det var godt da der ikke er mange hm på mørkemand ruten.
Stor tak til Ronny og Leif for at stå klar med Cocio og kransekage mm.
Godt nytår til alle i denne fantastiske klub.
Besvar