Cykelrelateret styrketræning vol. 4

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Cykelrelateret styrketræning vol. 4

Indlæg af Michael Kjærskov »

HURRA 🇩🇰 HURRA 🇩🇰 HURRA 🇩🇰 HURRA 🇩🇰 HURRA

Så er der endnu engang nyt ift. klubben styrketræning hos Dalum Fysioterapi & Idrætsklinik - og denne gang er der GODT NYT til alle de MANDLIGE Pedaleurs, der har stået i venteposition til en plads 8-)

Sundhedsministeriet har i går aftes præciseret - og overtrumfet - Kulturministeriets restriktioner omkring træning på hold.

Forsamlingsforbuddet undtager nemlig:
"...offentlige og private sygehuse og klinikker samt private praksis, som autoriserede sundhedspersoner driver eller er ansat i”.

Dette betyder, at det er muligt at gennemføre fysioterapeutiske holdtræninger med mere end 10 personer til stede, da alle deltagende Pedaleurs inden holdopstart 1) er blevet screenet af undertegnede, 2) er erklæret egnet til træning på det enkelte hold, og 3) vil blive undervist af en autoriseret fysioterapeut.

Derfor kommer der nedenunder endnu en revideret deltageroversigt over de 2 hold onsdag… og denne gang håber jeg/vi at den holder… :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 4

Indlæg af Michael Kjærskov »

Hold 1, kl. 17.00 - 18.15:
Peter Dallmann
Michael G. Jensen
Brian S. Elnegaard
Leif Svarer
Claus Hassing
Flemming Christophersen
Allan Herskind
Michael S. Nielsen
John Junge
Bo Ravn
Jan Hald Kjeldsen

Hold 2, kl. 18.30 - 19.45 (fuldt booket)

Per Antoni
Michael Andersen
Søren Dahl Mortensen
Jesper Andersen
Bent Bächler
Roger Oinas
Alan Askvig
Gunner Andersen
Halvard Skott
Lars Rousing
Rene Mose
Johnny Sørensen
Jacob Hoppe
Claus Mogensen

Jeg håber, at jeg har alle jer med, der indtil videre har ønsket en plads, men må indrømme at jeg er ved at have mistet lidt af overblikket i disse her Corona-mig-frem-og-tilbage-må-må-ikke-måske-måske-ikke-dage
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar