Sidste sæson var vi klubmedlemmer nok til at skabe super god træningsenergi og -stemning på to mix-hold om onsdagen, og mit spinkle håb er at vi kan gentage dette i vintersæsonen 25/26
Opstartsdato for 25/26-sæsonen:
Vi starter op onsdag 12. november, kl. 17.00 - 18.15 (Hold 1), og 18.30 - 19.45 (Hold 2)
Vi træner fra uge 46 til og med uge 9, som er sidste uge i februar. Der vil IKKE være træning onsdag den 24. og 31. december
Det bliver derfor til i alt 14 planlagte klubtræninger. Én mere end sidste år.
Kan vi igen samle medlemmer nok til en forlængelse af forløbet de 4 onsdage i marts ’26, gør vi selvfølgelig også det
Træningerne får endnu engang et lille cykelrelateret twist baseret på de tidligere sæsoners erfaringer og tilbagemeldinger, men stadigvæk så alle kan være med. Så jeg kan på forhånd love, at I endnu engang kommer til at støde på nye øvelser og udfordringer.
Vedrørende tilmelding vil klinikken i denne uge sende en mail ud til sidste sæsons holddeltagere, hvorvidt man ønsker at bevare sin plads i 25/26 sæsonen. Tidligere sæsons deltagere har fortrinsret, dog max 14-15 pers. pr. hold. Er der ledige pladser, fylder vi dem op løbende (Et par nye medlemmer har nemlig allerede haft fat i mig, og udtrykt at de er interesseret i en plads).
Har du ikke tidligere være en del af holdtræningerne, men ønsker at deltage i denne vintersæsons styrketræning kan du skrive til mig her på tråden eller til klinikkens mail: Klinik@dalumfysioterapi.dk
I slutningen af oktober vil alle der er tilmeldt sig styrketræningsforløbet modtage en mail med nogle grundøvelser. Disse kan man med fordel smugtræne med 2-3 gange om ugen inden træningsopstart (Nogle husker sikkert hvad jeg tidligere har nævnt omkring vævstilvænning og profylakse ift. overbelastningsskader).
Hvad koster det?
Som glad og stolt sponsor i LPdC holdes prisen fortsat på samme niveau som de foregående sæsoner. Klubprisen for de 14 x cykelrelaterede styrketræningsaftener er på kr. 1.386,-
Jeg håber at se rigtig mange af jer, og glæder mig til at vi sammen giver den max gazzz hen over den mørke vinter