Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Halvard Skott
Indlæg: 141
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:34

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Halvard Skott »

Kommer.
Lars Vestergaard
Indlæg: 6
Tilmeldt: 05 apr 2021, 12:33

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Lars Vestergaard »

Jeg prøver gerne kræfter med blå eller rød rue søndag - jeg er spændt på, som ny i Pedaleur, hvad super tempo betyder🤔.
Lars Rousing
Indlæg: 256
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Lars Rousing »

Kommer, også til supervejr
Johnny Sørensen
Indlæg: 300
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Johnny Sørensen »

Tak til Claus Mogensen for en super tur, flot rute og super dejligt vejr, passende gruppe der var god til at holde tempoet på super-roligt, :D jeg forstod ikke helt hvorfor jeg følte mig så brugt her til sidst, :oops: måske fordi jeg skiftede skive-bremseklodser igår og da jeg kom hjem kunne jeg konstatere at baghjulet kun kunne nå en 1/2 omgang i friløb, den ene klods hænger, men det er jo også en slags træning :lol: tak til alle for en god tur og forsat god søndag. 8-) 8-)
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Bent Bächler
Indlæg: 306
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Bent Bächler »

Lars R. stod for ruten til Rød stue.
Oprindelig meldt ud som 90 km ned til Faaborg, og derefter langs kysten til Svendborg og hjem igen.

6 mand Lars, HC, Kim, Per, Michael og undertegnede tog på tur.
Der gik derudad i medvinden, og da vi nåede Horne, blev vi dog enige om at køre omkring Bøjden, hvor vi kunne se enorme mængder gæs på markerne ved Bøjden Nor. Per tog dagens punktering på vej til Bøjden.
HC valgte at køre solo da vi nåede tilbage til Horne.
Derefter gik turen til Faaborg, Diernæs og Korinth, hvor Brugsen blev brugt tit et opfriskende bagerstop - Donuts.
Med ny energi gik det så hjemad over Højrup, Sallinge og Ølsted.
Godt trukket af Michael :D
Jeg fik 111 km på klokken.

Tak for turen og godt kørt af alle mand.
Bent
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ja Rousing er ikke bare i storform på cyklen. Rød stues berømte turleder-"kort" blev revet op af Rousings baglomme, da der skulle laves en gruppe mere, fordi rigtig mange var mødt op på Planken godt lokket af udmeldinger om "rolige søndagsture"....Du og dit "kort" vil blive savnet i Italy Rousing 🥲

Bent har allerede beskrevet dagens smukke rute/tur, som Lars komponerede, og jeg kan kun anbefale den Pink donut i Korinth. Den virker ... 8-)

Nu er benene godt trætte, og trænger til at blive re-loaded med Ardenner cykelløb i eftermiddag :D

Tak for turen til alle mand 🚴🏻‍♂️☀️💨
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Claus Mogensen
Indlæg: 217
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja det var 20 stk. som ville ud og køre i det fine vejr, så vi blev delt i tre grupper.

Min gruppe på 8 tog ned mod Assens og så videre mod Faaborg af kystvejen og det kunne næsten ikke være flottere med solskin, kun lidt vind og hav udsigt en del gange.

Gruppen var meget homogen, så jeg forlængede turen så den kom op på 109 km uden at fortælle det til gruppen, beklager min fejl.

Lars som er ny mand i Pedaleur kørte super godt, så du kan nemt køre super/turbo på tirsdag.

Tak for turen til alle mand, hvor alle bidrog med det hver især have i benene.

Claus Mogensen
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Tak for selskab - så længe, det varede... Trillede hjem solo i MEGET adstadigt tempo. Nå, hvis træning er sundt, må meget træning vel være meget sundt. Forventer at være flyvende på tirsdag, hvis ellers jeg er restitueret til den tid 8-)
Lars Vestergaard
Indlæg: 6
Tilmeldt: 05 apr 2021, 12:33

Re: Søndag d.18 kl. 9.00 i super tempo.

Indlæg af Lars Vestergaard »

Tak Claus Mogensen for en fantastisk tur på en rigtig dejlig forårsdag. Sol, næsten ingen vind, masser af små fynske bakker og havudsigt på store dele af turen. Jeg er glad for, at du holdt de 109 km for dig selv. Det var min længste tur i 2 år! Det kan mærkes i stængerne lige nu.
Tak til jer allesammen for at tage godt imod mig i Pedaleur. Jeg glæder mig til et godt cykelår med jer 😊.
Vi ses på tirsdag.
Mvh
Lars
Besvar