Lørdag 5/12 Alenetur-Ups!

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 873
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Lørdag 5/12 Alenetur-Ups!

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg tog en alene tur her i eftermiddag.
Det blev til en fin tur med lidt nyt og noget gammelt, og jeg tager turen med til fælleskørsel en dag.
Et par enkelte kommentarer:
1: Jeg testede "træningssiden" i Garmin af med de fleste relevante felter. Det fungerer vældig godt og man kan vælge at få vist langt de fleste parametre i en træningssession. (Mål, tid tilbage, sessionnummer etc.)

2: Der er kommet ny asfalt på Havelundsvej fra Middelfartvej og ned til sportspladsen. Det er dejligt.

3: Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lige finde min cykelhjelm, da jeg var ved at afmontere mig. Det viste sig, at den hængte på sin plads.
Og det betyder så, at jeg har kørt en 72 km vintertur UDEN cykelhjelm! Det er godt nok pinligt.........
Jeg havde ikke opdaget det overhovedet på hele turen!
(Undskyldningen er at jeg havde elefanthue på, og derfor ikke kunne mærke at hjelmen ikke var der)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Lørdag 5/12 Alenetur-Ups!

Indlæg af Bo Ravn »

he-he jeg kender det godt næstformand. Når man kommer lidt hurtigt hjemmefra har jeg præsteret at komme helt til planken uden hjelm, for så der at blive mindet om hjelmen. Så moralen må være: kør altid omkring planken. Godt du ikke fik brug for hjelmen i går.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Gunner Andersen

Re: Lørdag 5/12 Alenetur-Ups!

Indlæg af Gunner Andersen »

Manglende hjelm - sikken en indrømmelse.
Lad det ikke gentage sig :evil: :evil:
Ciao/
Besvar