Forsamlingsforbuddet ved Planken

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Besvar
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Forsamlingsforbuddet ved Planken

Indlæg af Bo Ravn »

Kære medlemmer

I søndags var vejret skønt og jeg tror vi var over 30 medlemmer samlet ved Planken kl. 09.00 for at køre ud i grupper på max 10 pr gruppe. Det lykkedes fint og alle havde en skøn tur, tror jeg. Og skønt med så mange fremmødte.

MEN vi er nødt til at hjælpe hinanden med at fordele os, så vi ikke fremstår som en stor gruppe på 25-35 m/k. For det første kan det koste hver af os en anseelig bøde, for det andet ser det ikke godt ud i forbipasserendes øjne, for det tredje er der måske en forøget smitterisiko ved at stå tæt.

Turlederhvervet går jo lidt på skift så vi kan ikke blot pålægge turlederne at sikre at vi er max 10 og godt opdelt i grupper. Vi må hjælpe hinanden med at overholde dette så længe forbuddet opretholdes. Nu er det næppe hver søndag, vi bliver så mange, men når vi nærmer os de 10 beder jeg om, at man får fordelt sig i mindre grupper.

Mit forslag vil være at MTB her i vinter trækker ned på den bagerste P-plads og CP og racere bliver på den forreste P-plads på de dage, hvor vi bliver (for) mange.

På forhånd tak for hjælpen.
Bo/bestyrelsen
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Forsamlingsforbuddet ved Planken

Indlæg af Bo Ravn »

Michael fortalte mig i går til træning at politiet var begyndt at snuse rundt i området ved Dalum Fys. Endnu en kontant grund til at vi ALLE hjælper med ikke at overtræde forsamlingsforbuddet, når vi samles for mange ved planken.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Besvar