Søndag 4.10. kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Claus V Nielsen (mureren)
Indlæg: 212
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01

Re: Søndag 4.10. kl. 9.00

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Tak for en supertur Peter og alle mand - 13 stk

Kør kør... mureren er sat 👍👍👍. Thomas sådan 👍👍

God søndag

Mureren. 🚴😎
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 918
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Søndag 4.10. kl. 9.00

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, tak til alle mand for en kanontur.
Dejlig rute Peter havde med og alle mand godt kørende.
Mon ikke det var ukendte veje for mig nogle af dem. det tror jeg.
Lidt sol ind imellem, men ellers dejligt vejr.
Og ja, mureren blev sat da han kørte ligeud hvor vi andre drejede til højre.
Og så var det ikke nemt at hente os igen, selv med gode Murerben :D

En enkelt punktering eller 2 eller 3 eller ....
Dejligt med lidt pause ind imellem ;)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Peter Dallmann
Indlæg: 87
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Søndag 4.10. kl. 9.00

Indlæg af Peter Dallmann »

12 mand mødte op ved planken og blev ikke snydt. For allerede kort efter Allerup, hvor Knud bød ind med dagens første punktering, og Per ligesom forrige søndag tog en solidaritetspunktering, kom solen frem, så turen kunne køres i det flotteste efterårsvejr. Ruten foregik mange steder af små hyggelige veje, der ikke egner sig til race, men som det blev praktiseret i dag, er velegnet til frisk og sikker linjekørsel. Personligt registrerede jeg ingen farlige situationer, men så kun glade ansigter og godt humør. :D :) Niveauforskellene i gruppen blev kompenseret med føringer efter behov, og Per sørgede med et vaskeægte hattrick for at der blev holdt nogle pauser. :) Tak for hyggeligt selskab og god og sikkert kørsel.
Senest rettet af Peter Dallmann 04 okt 2020, 13:42, rettet i alt 1 gang.
always look on the bright side of life!
Thomas Due
Indlæg: 33
Tilmeldt: 25 sep 2020, 15:57

Re: Søndag 4.10. kl. 9.00

Indlæg af Thomas Due »

Tak for en super tur og fantastisk rute og selskab. Mureren og mange andre med friske gode ben 👍🏻👍🏻🚴🏻‍♂️

Godt kørt af alle mand 🚴🏻‍♂️💪🏻
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 510
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Søndag 4.10. kl. 9.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Min søndag formiddag så sådan her ud:

kl. 9, 0 km start søndagstur
12 km, Allerup, tror det er Knud der har en punktering. Jeg tjekker mine dæk og der er ingen sten i, men så går det op for mig at mit fordæk er fladt - præcis på samme måde som sidste søndag, hvor jeg også havde en siver efter 12 km. Slange bliver skiftet. Siden sidste søndags siver er der kørt ca. 250 km uden punkteringer.
40 km, Slude. Flad igen, vi pumper, måske kan det holde.
44 km, Tårup. Flad igen. Nu kommer Roger på sagen. Hullet er blevet større, og "vi" finder en lille flintsten.
62 km, Lykkesholm. For fjerde gang er fordækket fladt, men det er trods alt en ny flintsten. Roger fixer det igen.
95 km, endelig hjemme.

Det var godt nok en træls omgang, men kæmpe tak til Roger og til dem der lånte mig "sliddele" 👍👍👍

Det var så reelt tre punkteringer på tre søndage, alle dage med halvvådt føre. De to af dem på et ret nyt GP 5000 fordæk. I gamle dage punkterede GP 3000 i tide og utide - er den feature kommet tilbage nu :D

Men trods alt var der en større klovn på to hjul end mig i dag: Alaphilippe :lol:
Besvar