Søndag 27.9. kl 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
RonnySonne
Indlæg: 686
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag 27.9. kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Det var en FLOT stak Pedaleur´s jeg mødte i Marslev. kl ca 10.00

Klubdragt TJEK
Cykelsti blev benyttet TJEK
I lod biler passerer (blev bag hajtænder) TJEK

Ronny
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Søndag 27.9. kl 9.00

Indlæg af Alan Askvig »

Det lyder som om at jeres tur var noget mere interesant end VM linjeløbet...!
Tænk at cykle 230 km for så at starte cykelløbet de sidste 20 km - GAB hvor var det kedeligt at se på. Det eneste positive var at det var verdens bedste cykelrytter der vandt 😎
Peter Dallmann
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Søndag 27.9. kl 9.00

Indlæg af Peter Dallmann »

I følge overtro skulle en firkløver bringe held. Det samme kan ikke siges om dagens firekløvertur på Hindsholm. Vi nåede knap nok til den Fynske Landsby inden Rousing fik skåret sit dæk op, og samme skæbne overgik Jan i Fraugde, hvor Per også lige snuppede en punktering. Fem kilometer senere var den gal igen hos Rousing, og kort før Måle opdagede Kingo at han er kommet lidt ud af øvelse med at skifte slange. Rousing scorede så hattrick i Mesinge, og mig bekendt stod Kingo i Åsum for den syvende og sidste punktering. Til trods for disse uheld bevarede alle det gode humør, og det blev en god tur, hvor alle blev belønnet med sol og ikke mindst masser af vind på næsen.
Tak for hyggeligt selskab.

p.s. Hvor på turen havde vi medvind Jesper :D
always look on the bright side of life!
Jesper Andersen
Indlæg: 797
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Søndag 27.9. kl 9.00

Indlæg af Jesper Andersen »

Bl.a fra Mesinge til Munkebo. Sådan så det ihvertfald ud når jeg så ned på min hastighed😉
Jesper Andersen
Lars Rousing
Indlæg: 255
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag 27.9. kl 9.00

Indlæg af Lars Rousing »

Jeg har sku da aldrig væreT ude for noget lignede, 3 punkteringer, det er langt over min årskvote Incl. vintertræning..
Min Garmin sagde også noget med en rekord, hvor den så ved det med punkteringer fra :D
Ellers tak for en god tur og ikke mindst den meget læ fra gode cykelkollegaer.
Besvar