MM 12/1 - Hvad ville interval-programmet have været?

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Besvar
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

MM 12/1 - Hvad ville interval-programmet have været?

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Det kan da godt være, at jeg ikke må følges med nogen tirsdag aften, men så kan jeg da bare træne for mig selv, kan jeg :D .

Men (@Jesper Andersen) hvad mon jeg skal træne?
Jesper Andersen
Indlæg: 778
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: MM 12/1 - Hvad ville interval-programmet have været?

Indlæg af Jesper Andersen »

Inden nedlukning havde jeg regnet med dette:

https://pedaleur.dk/zakobo/upload/filem ... m_LPDC.pdf

Så kom du bare igang👍🚴🏽🌬🌬
Jesper Andersen
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: MM 12/1 - Hvad ville interval-programmet have været?

Indlæg af Carl Nielsen »

Jeg fik da idet mindste hilst på HC på min vej til lufthavnen i går (hvis man da kan sige det når HC ikke hilste på mig) :-)
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: MM 12/1 - Hvad ville interval-programmet have været?

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Jeg gør mig umage med at hilse på ALLE ryttere, jeg møder på min vej (hvis jeg får øje på dem), men det var helt sikkert ikke mig, du mødte, Carl. :D

Jeg VAR faktisk hoppet i tøjet og nået helt ud på vejen. Men da jeg så, at der var is på vandpytterne, vendte jeg simpelthen skuden om.

Fandt et Criterium på Champs E'Lysees i stedet (Zwift), og jeg skal da hilse at sige, at jeg så rigeligt fik trænet VO2-max'en.

I aftes blev det så første afdeling i DCU'cup'en op ad et skidefuckingåndssvagt bjerg på 11 km. Nå, det blev så til 1t 20min i Z4.

Jeg regner helt sikkert med at køre lufthavnsrunder i de kommende uger - hvis ellers vejret tillader, men det er sgu' godt at have Zwift som alternativ.

Er man ikke på endnu, skal man se at komme det. Det er pissegod træning, så man kan ikke undgå at blive god.
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: MM 12/1 - Hvad ville interval-programmet have været?

Indlæg af Carl Nielsen »

Nå for søren - så må jeg have kaldt en anden for HC :-)
Besvar