Mørkemand 27/10 kl 18.00

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Morten
Indlæg: 118
Tilmeldt: 14 sep 2020, 21:14

Re: Mørkemand 27/10 kl 18.00

Indlæg af Morten »

Hej gutter. Efter min defekt kom jeg lidt på afveje. Jeg genfandt ruten man ikke jer. Jegtriller tilbage til Odense. Alt er godt og vi ses en anden dag i mærket. Venlig hilsen Morten
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 911
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Mørkemand 27/10 kl 18.00

Indlæg af Allan Herskind »

Fin melding Morten. Altid godt at vide. Man kan jo vælge at køre modsat vej, så er man sikker på at møde de andre.

8 mand drog afsted i aften. Meget passende for de "nye" tider.
Det blæste lidt, men ellers rigtig fint vejr.

Vi delte i 2 grupper og "min" gruppe kørte 3x(8+2) ved ca. Sweetspot (Lidt under syregrænsen)
Det gik rigtig fint og Roger, Bjarne og jeg kom fint rundt.
Efter 2 runder kørte jeg hjem via Tyrstrupvej og militsbakken og fik derved 51 km på kontoen.

Tak for turen, og det var så den første efter screening ved Michael, og kan mærke det allerede har hjulpet, så pas på; jeg bliver uhyyyyyygglig senere :D :D .

Vi ses
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Renemose
Indlæg: 163
Tilmeldt: 05 sep 2020, 10:32

Re: Mørkemand 27/10 kl 18.00

Indlæg af Renemose »

Hej Morten,

Husk at kører den anden vej rundt, så samler vi op, når vi punkter på 1. eller 2 anden runde.
Punktering på 3 runde, så venter vi og lapper cyklen sammen:)

Min gr. med Mureren, HC, Tildemand, og Hovmark fik kørt 3 rolige runder, hvor alle kunne være med, Og de næste uger vil for mit vedkomne stå på samme form for træning til mørkemand.

Min Garmin siger 2timer i zone 1-2 og 4.55min i zone 3 så jeg fik lige hvad jeg kom efter :)

Tak for idag og Ses søndag
Claus V Nielsen (mureren)
Indlæg: 212
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01

Re: Mørkemand 27/10 kl 18.00

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Super Rene Mose. 😉👍

Hvis det er vinter træning. Og tempo passer.

Så kommer jeg være gang fra nu af. 👍💪

Ses torsdag.

Mureren.
Besvar