Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴‍♀️

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Vicki Mogensen
Indlæg: 135
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴‍♀️

Indlæg af Vicki Mogensen »

Godt nytår🥂🥂🥂🥂
Jeg kommer også😁
Kh Vicki
Lene Blaabjerg Sørensen
Indlæg: 141
Tilmeldt: 30 jun 2020, 06:37

Re: Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴‍♀️

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Kære CP.
Rigtig godt nytår til jer alle🎊
Jeg vil også gerne med på Anne Grethes tur, selvom jeg har lidt sommerfugle i maven ved tanken😝Jeg har ikke været ude siden oktober😖 men har da cyklet lidt indendørs😅Vi ses i morgen og håber på tørre og frostfrie veje🤞🏻kh Lene Blaabjerg
Dorte Bächler
Indlæg: 127
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:09

Re: Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴‍♀️

Indlæg af Dorte Bächler »

Hej piger

Hvis jeg ikke er på planken kl 9, så skal I bare køre. Jeg har, hvad der føles som ufrivilligt, deltaget i hermans ‘morgenfest’ siden kl 02.30, så batterierne er halvflade! 🤪🥳

God tur og godt nytår, hvis ikke vi ses ☺️
Vicki Mogensen
Indlæg: 135
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴‍♀️

Indlæg af Vicki Mogensen »

Efter et dejligt langt brusebad, kan jeg nu mærke mine fødder igen😁 Tak for en dejlig tur til Ag og din nye Garmin er bestemt godkendt👍👍👍 Godt 68 km og vist nok i zone 2 - der er noget, jeg ikke har helt styr på endnu med de zoner....😁🤔🙈 men vi cyklede i hvert fald😂
God søndag☀️

Kh Vicki
Nina Egesborg
Indlæg: 268
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: Nytårskur 🥂 CP - en dag i det nye år 🚴‍♀️

Indlæg af Nina Egesborg »

Tak for en god og kold tur :D og mange tak for jeres tålmodighed med at vente på mig. :oops: Jeg håber det bliver bedre. :lol:

Hilsen Nina
Besvar