Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Jeg kommer med en tur sydøstover på ca. 2 timer
Husk rigeligt med væske, da DMI varsler hedebølge torsdag. :oops: 8-) :twisted: Kom og kør med måske vi kan finde skyggen fra et par træer på ruten. :lol:
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Gunner Andersen

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Gunner Andersen »

Hej, jeg kommer!
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

"Motion" blev eneste gruppe denne fodboldaften med Gunner, Johnny kok, Steinbjørn, Troels, Tue og jeg.

Det gik stille og roligt ned syd om Ringe i det hede sommervejr, med det gik desværre galt på nedkørslen på Krumstrupvej, hvor der var tvivl om vi skulle dreje eller lige ud, og så kørte Troels og Gunner sammen, og begge røg i asfalten med knap 40 km/t.

Især Gunnar var groggy og begge havde fået de klassiske sår på albuer, baller mm. Begge havde også havde hovedet i asfalten med skader på hjelmen og derfor fik vi rekvireret to stk. ambulancer, som fik fragtet de forulykkede til OUH.

Det så skidt ud til at starte med, men da Gunner kom ind i ambulancen så det meget bedre ud. Så der er nok ikke sket noget alvorligt, men giv os gerne en update her begge to, og god bedring.

Vi fik også hjælp af et venligt par fra lokalområdet, som tog sig af cyklerne. Mange tak for det.

De resterende fire cyklede stille og roligt hjem efterfølgende. Tak for turen.
Bjarne Larsen
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Bjarne Larsen »

Av av. Skidt melding.

Håber i begge er sluppet billigt, selvom det aldrig er uden omkostninger for kroppen😬.

Rigtig god bedring til jer.
Bjarne Larsen
4 seasons
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Ja en grim oplevelse som vi helst skulle være foruden, jeg valgte at slå vejen omkring Gunners hjem for lige at tale med hans kone, hun havde talt i telefon med Gunner fra ambulancen, hun har lovet at følge op på Gunners tilstand.
Vi håber at du Troels også vil melde ind når du kan.
God bedring til jer begge.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Knud Pedersen »

Øv - øv :(
God bedring begge to.
Gunner Andersen

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Gunner Andersen »

Hej alle
Jeg er stadig på OUH, skal i morgen scanner for hoved og bækken. En rigtig dårlig oplevelse ikke at vide hvad der er sket i 15-20 min.
Tror det letter i morgen.
Ciao/Gunner
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej Gunner godt at høre de tjekker dig, og ja du virkede noget fra den i den tid vi tilså dig indtil ambulancen kom og Falck tog over, flere gange spurgte du om du havde været ude og cykle og om du var væltet. Se nu at få hvilet så du kan blive scannet imorgen, god bedring.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Allan Herskind »

åhhhh, hvor er det bare ærgerligt at læse om jeres uheld.
Jeg håber I begge kommer jer hurtigt og uden mén, og kommer godt igennem.
(Det har nok ikke været så sjovt for Troels at sige derhjemme: "jeg er styrtet og er på sygehuset")
God bedring begge 2, og vi ses igen.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Bent Bächler »

Rigtig God Bedring til Jer begge to.

Og varme følelser og gode vibrationer herfra :)
Det gælder også øvrige som har været styrtet for nylig :)

(Må indrømme at jeg selv synes det var for varmt i går - og at jeg var for træt efter have cyklet med Super gruppen i Tirsdags....)
Bent
Besvar