Motion d. 21 maj

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Brugeravatar
Michael Madsen
Indlæg: 36
Tilmeldt: 17 sep 2023, 22:47

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Michael Madsen »

God bedring til jer ❤️ Og tak for en god tur. Jeg synes faktisk at vi lever op til navnet Motion. Jeg havde nok at se til 😅
“Bjørn”
Kongen1
Indlæg: 54
Tilmeldt: 10 sep 2020, 08:16

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Kongen1 »

Ja tak for en rigtig flot tur 😊 jeg er på vej hjem fra ouh med et par brækket ribben og ellers god forslået. Jeg kommer stærkt tilbage💪☀️ men der går nok lig nogle uger. Håber også Michael har det okay🙏
Johnny Sørensen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Johnny Sørensen »

Ok, puha :o brækket ribben, så får du sovet rigtigt godt de næste par nætter, god bedring, du kommer bare når du er klar igen. :mrgreen:
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Peter Dallmann
Indlæg: 97
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Peter Dallmann »

En ærgerlig afslutning på en ellers rigtig fin tur.
Johnny havde valgt en rute der kun bød på meget få og små modvindsstykker, og selv om der enkelte steder blev givet gas, formåede vi at holde godt sammen på den brogede flok, der bl.a. bød på et gensyn med Lars Hartmann.

Uheldet skete 100 meter før Stenløse skiltet på Grønvej.
Selvom jeg så det hele ske, kunne jeg ikke nå at bremse, da Michael røg i asfalten foran mig. Jeg undveg ved at køre ud i marken, hvis meget høje græs fik bremset min cykel, og bød på en forholdsvis blød landing. Et vrid i lysken synes umiddelbart at være den største skade, men en mand i min alder bør ikke stige af cyklen på den måde. :shock: Thomas røg også i marken med det høje græs, men efter en meget voldsom flyvetur landede han knap så blødt. :cry:
God bedring til Michael og Thomas, der med sine brækkede ribben er havnet i et prominent selskab.
always look on the bright side of life!
Johnny Sørensen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej Peter
Godt at høre der ikke skete dig mere, så må lige få dig lært at stå rigtigt af cyklen en anden gang. Tak for en god tur og tak for meldingen, god bedring til jer alle 3
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Michael Seedorff
Indlæg: 102
Tilmeldt: 02 aug 2020, 09:16

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Michael Seedorff »

Igen en rigtig god Johnny-tur, men en skidt afslutning, som skyldes min hånd på Kongens arm. I en spurtsituation - en komplet tåbelig handling. Styr eller pedaler kolliderer. Godt vi havde charmepigerne med, som hurtigt fik overblik over de faldne og ydede super førstehjælp.
Tak til Claus som fulgte mig til dørs og efterfølgende fulgte op på telefonen.
Håber både Kongen og Peter er hurtigt på cyklen igen. Beklager afslutningen, som er mit ansvar!
Johnny Sørensen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej Seedorf
Håber du har det okay, og at hovedet har det godt, din hjelm fortæller at du har slået det. Hold øje med dig selv og få Betina til at tjekke dig en ekstra gang. God bedring. Og ja en fejl at pjatte før en evt. spurt, det holder vi os fra fremover.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Motion d. 21 maj

Indlæg af Karin Søndergaard »

Rigtig god bedring til jer 🙏.

Ja, det var lidt af en forskrækkelse - da vi nærmede os og opdagede at der var mange i vores tøj - og at noget var på færde. Håber, I snart er på højkant igen.

Kh. Karin.
Besvar