Super 11.08

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
René Mortensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12 aug 2020, 14:24

Re: Super 11.08

Indlæg af René Mortensen »

Dejligt at se så mange kendte ansigter igen og tak for en dejlig velkomst med en fed fed og veltilrettelagt tur :) ......men fuck det var hårdt, specielt intervallerne og al den elastikkørsel det førte med sig, det gnavede sgu alvorligt i stængerne :roll: Tak til Flemming for at presse mig godt og køre mig op igen ind mod Kerteminde i piv modvind, der var jeg ikke kommet op selv :)

Håber at jeg kan løfte stængerne over cyklen i morgen, for så er jeg klar til ny tur...... og nu medlem igen 8-)
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Super 11.08

Indlæg af Alan Askvig »

Super René og velkommen tilbage 👍🚴
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Super 11.08

Indlæg af Allan Herskind »

René Mortensen skrev: 12 aug 2020, 14:35 Dejligt at se så mange kendte ansigter igen og tak for en dejlig velkomst med en fed fed og veltilrettelagt tur :) ......men fuck det var hårdt, specielt intervallerne og al den elastikkørsel det førte med sig, det gnavede sgu alvorligt i stængerne :roll: Tak til Flemming for at presse mig godt og køre mig op igen ind mod Kerteminde i piv modvind, der var jeg ikke kommet op selv :)

Håber at jeg kan løfte stængerne over cyklen i morgen, for så er jeg klar til ny tur...... og nu medlem igen 8-)
Jeg kommer bare lige forbi og henter dig :D :D
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar