Søndagstur 21-2-2021 go eller No go?

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Besvar
Lars Hovmark Eriksen
Indlæg: 183
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:47

Søndagstur 21-2-2021 go eller No go?

Indlæg af Lars Hovmark Eriksen »

Er der nogle som mig, som trænger voldsom til at komme ud at kører i den rigtige natur....og ikke den virtuelle natur (selv om træning kan være ok - er det sgu ikke det samme). Jeg er klar, der selvfølgelig regler der skal overholdes og jeg ved ikke hvad dcu og lpdc siger...må vi kører i grupper af 5 personer eller er det NO GO...
Jeg vil under alle omstændighed på landevejen i morgen...er blevet tung som ind i h...og andre ikke hvor formen ligger...så må det være alene ellers må vi jo prøve at kigge på de næste weekender....!
HOVMARK
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Søndagstur 21-2-2021 go eller No go?

Indlæg af Bo Ravn »

Hej Lars (m. fl.)

Fra bestyrelsen har vi sagt (se under nyheder) at cykling sammen i grupper på max 5 er OK, MEN at vi ikke ville starte og slutte ved planken så længe restriktionerne er som de er. Vi ved mere på onsdag.

Det betyder omvendt ikke at vi opfordrer til ikke at cykle. Tværtimod skal vi jo se at komme ud, i morgen med op til 12 grader. Ligesom sidste forår tror jeg vi er mange der står på spring til at komme på cyklerne igen, så kom glad klubmedlemmer. Ronnys initiativ er jo velkomment og rigtig fint, som Jesper skriver kan Strava håndtere det med at logge ens aktivitet.

Forum kan godt bruges til at lave disse cykelaftaler om max 5 ad gangen med individuelle startsteder.

Vh Bo
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Besvar