RR 13.10 og tak for denne sæson

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

RR 13.10 og tak for denne sæson

Indlæg af Jesper Andersen »

I morgen og indtil mørkemandstræning starter må i selv lige få arrangeret træning. For mit vedkommende starter vintertræningen nu og jeg planlægger at køre på banen i løbet af ugen og så de lange landevejsture i weekenden. Måske trapper jeg op udendørs efter nytår.
Jeg vil teste om det kan konkurrere med vores mørkemandstræning i effektivitet.
Dermed ikke være sagt at jeg ikke dukker op en gang imellem i løbet af ugen.
Det har jo været en ikke 'normal' sæson som har været præget af Corona situationen, men jeg synes nu vi er kommet godt igennem det alligevel og generelt har RR været rigtig godt kørende. Jeg synes også fremmødet har været rigtig fint og dejligt at se nye ansigter som er faldet rigtig godt til.
Få nu trænet rigtig godt henover vintersæsonen. Både mørkemand og Banen er 2 super træningstilbud.
Hvis der er nogen der vil på banen og vil introduceres lidt eller bare høre mere så kontakt mig endelig :D
Jesper Andersen
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 13.10 og tak for denne sæson

Indlæg af Jesper Andersen »

Kommer nok i aften med den fine vejrudsigt men regn ikke med at jeg kommer med rute
Jesper Andersen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 13.10 og tak for denne sæson

Indlæg af Alan Askvig »

Kommer - måske vi kan trille med Turbo på 😜
Besvar