RR 1/10, kl. 17

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Michael Kjærskov »

Torsdag skal vi lave en Henning S. = Medvind ud, modvind hjem :D

Turen foregår i min "baghave" så vi skal et smut forbi Gyldensten Gods og tjekke om Halloween græskarene er blevet høstet 8-)

Turen ser således ud
https://www.strava.com/routes/2746430021657759988

... og nå ja, Nordfyn er jo pandekagefladt så de 67 km til vi er i Bolbronx igen er vel hurtigt overstået ;)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Jesper Andersen »

Kommer og støtter hjælpetræneren :D
Jesper Andersen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Alan Askvig »

Kommer
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Kommer :D
Casper Bjerring
Indlæg: 167
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Casper Bjerring »

God tur!!

Jeg tror I kan gøre det på 1 time og 45 min. og så kan i når hjem mens det er nogenlunde lyst :twisted: .
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Michael Kjærskov »

6 raske svende på Planken og Denys der stødte til lige efter Ubberud udgjorde dagens RR-gruppe. Der var meldt Henning S. træning ud på det "flade" Nordfyn, og hvad Nordfyn måske ikke har i bakker, har det i vind... og den var der rigelig af i dag💨💨💨... men først på vej hjemad 8-)

Der blev kørt fornuftig opvarmningstempo ud af byen inden "rørene" lige blev renset op ad Charles Hill ved Langesø, og bakken ved Tværskov Mølle :shock: Så var der blevet fyret op i nervesystemet og da alle gruppens deltagere var MEGA godt kørende i dag var vi forbi Gyldensten i et snuptag.
Turen hjemover gik ligeledes med stram kæde og med fokus på træning i linjekørsel og semi-rulleskift med føringer efter behov, så vi mærkede stort set ikke vinden :lol: Nej spøg til side, vi bør nok generelt tænke lidt over tempoet vi kører i imellem de indlagte bakkespurter og intervaller. Det er efter min mening for højt, hvis træningsturen er lagt an på kørsel af intervaller. Det gør at vi ikke får det ud af det i intervallerne, vi kunne have gjort. Hvis træningsturen derimod er lagt an på tons, og længere intervaller > 15 minutter omkring "sweetspot" er det en anden sag :D

Tusind tak for turen og en fantastisk træningsaften til alle mand :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Michael Kjærskov »

.... og vi må desværre skuffe dig Casper. De 67 km blev tilbagelagt på lige under 2 timer, men nu var fokus i dag jo heller ikke på hastighed, men pulsspring :lol: ;)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Alan Askvig »

Top nice træning 👍🚴
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Jesper Andersen »

Dejlig tur og skønt at kunne overlade træningen til Michael. Som sædvanlig en fed rute med indlagt vind :D og nogle gode træningsøvelser.
Tak for turen
Jesper Andersen
Casper Bjerring
Indlæg: 167
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: RR 1/10, kl. 17

Indlæg af Casper Bjerring »

hehe.. god fart i havde på alligevel også når i skulle køre intervaller.
Når jeg er med igen skal vi nok få klemt den ned under 1:45 (inkl. tissepause) :twisted: :twisted: i kan allerede godt begynde at glæde jer :lol:
Besvar