RR 25/6

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 25/6

Indlæg af Jesper Andersen »

Ja, slutteligt blev det så at jeg ikke når det alligevel så rigtig god tur👍🚴🏽😎🌞
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 25/6

Indlæg af Michael Kjærskov »

Kan godt se på tilmeldingerne hvem der skulkede fra fællestræningen i tirsdags ;) ... meeen så ved vi jo hvem vi har i front i dag :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Rolf Mikkelsen

Re: RR 25/6

Indlæg af Rolf Mikkelsen »

Kommer og ser om jeg kan hænge på.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 25/6

Indlæg af Alan Askvig »

Kommer
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 25/6

Indlæg af Michael Kjærskov »

12 mand i blandet RR/Turbo gruppe ville på en jomfrutur til Dong og den farlige bakketop ved Lykkesholm.

Der er et helt fantastisk cykelterræn på SØ Fyns små veje, MEN der blev sgu' lidt for meget transport på lidt intetsigende mellemstore veje for at komme dertil - hvis i spørger mig :| Det må jeg lige få styr på inden vi skal SØ over igen. For det hjørne af Fyn skal vi have undersøgt nærmere. :D
De mange nye veje, sving og andre trafikale udfordringer gjorde også at der bag i 12-mandsgruppen blev kørt lidt jojo-kørsel til tider. MEN det er jo også god træning 8-)

Tak for turen til alle mand. De næste 3 uger skal der jagtes nyplukkede jordbær, nyopgravede kartofler og nye kroner på Samsø og Vestsjælland for mit vedkommende, så god ferie til jer alle☀️🚴💨
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 25/6

Indlæg af Alan Askvig »

Tak for en dejlig tur

- og god ferie Michael og andre der starter ferie nu 😎
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 25/6

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Nogle gange er man bare en træt og sur gammel mand 😟. Ruten og selskabet fejlede ikke noget. Husk at vente, til sidste mand er gennem chikanen - især når det er mig 😄
Casper Bjerring
Indlæg: 167
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: RR 25/6

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en god tur.

Det er fedt at man kan fange jer undervejs.
Besvar