2. afdeling

De fynske motionsklubbers løbsserie på landevej.
Besvar
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

2. afdeling

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Så er der indbydelse til 2. afdeling, som arrangeres af Kæden d. 20/5.

Kære alle

Hermed vedhæftet indbydelse til 2 afd. af Spar D Cup.
Ny rute, forholdsvis flad, få bakker og mindre veje, så husk at give info til jeres ryttere om at passe på, være opmærksom og cykle efter reglerne.
I er meget velkommen til at tage ned og teste ruten, så i er helt klar til den 20/5.

Der skal lige gøres opmærksom på at der er 1 sandwich og 1 sodavand pr mand. Og de ryttere der havde problemer med deres chip i sidste afdeling skal henvende sig til Jørgen Dyrvig og få byttet den hos ham.

Samtidig skal den førende rytter i hver gruppe cykle i førertrøje som Henrik sørger for ligger ved startstregen 20 min før start.
Tænker man tager denne trøje med hjem, vasker og tager den med til næste afdeling og hvis man ikke skal have den mere, så aflevere den ved starten igen.

Vi ses til en forhåbentlig dejlig majaften:))

https://my.raceresult.com/319205/elemen ... d_2025.pdf

Skriv lige her, hvis man ikke kommer, og dårlige ben er selvfølgelig ikke en anerkendelsesværdig årsag til at blive væk :lol:

Jeg har stadig numre fra dem der ikke var med i første afdeling. Melder lige ud om det senere.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Re: 2. afdeling

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Tiden nærmer sig til 2. afdeling af årets cup, der foregår på en kort, flad omgang ved Palleshave, Gestelev, Vantinge og Heden. Der er mange lige stræk på omgangen, men også nogle tricky passager i byerne, så jeg vil anbefale, at man får omgangen kørt igennem, inden man starter.

Der er fire, der ikke har fået deres numre endnu. De kan enten hentes hos mig eller udleveres på P-pladsen ved start mellem 17 og 17:15, hvor jeg holder i en hvid Kuga.

Og ruten på indbydelsen er forkert. Den er ændret til den her: https://www.strava.com/routes/3355611410346969566

Og:

Gruppe 1, 2, 3 cykler nu 6 omgange, ca. 68 km
Gruppe 4 cykler nu 5 omgange, ca. 57 km
Gruppe 5 cykler nu 4 omgange, ca. 46 km (3 første med Master, måske en smule hurtigere end sidste gang)
Casper Wulff

Indlæg af Casper Wulff »

Det er en giftig rute med vejarbejde og opskåret asfalt ⬇️
Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

Halløj,
Jeg har meldt fra til denne afdeling også.
Er kommet i gang igen, men ikke med høj puls eller intensitet, så det vil ikke give mening at stille op.
Vi ses en anden dag ;)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Besvar